Breitling Navitimer 806 1959 Re-edition beschikbaar?

Dag Iedereen

Heeft iemand deze horloge al in IRL gezien?

Enig idee wanneer deze verkrijgbaar zal zijn?

Foto?

Rond Oktober word dit model uitgeleverd, maar grote kans dat het model niet eens in de winkels wordt gepresenteerd door de hoge interesse.

1 like

Komt dit model alleen in hoofdletters beschikbaar?

5 likes

8 likes

Aangepast, niet gezien met de copy paste :slight_smile:

2 likes

Initieel was gezegd in juni/juli maar ik verneem er niks meer van.

1 like

Horlogemerken willen de levering nog wel eens uitstellen :stuck_out_tongue:

Dan kan Breitling natuurlijk niet achterblijven of dus juist wel. :thinking:

2 likes

Hahaha. Super vervelend voor klanten en retailers natuurlijk. Maar ik moet wel zeggen: een horloge wat het wachten waard is (als ik de plaatjes mag geloven) :slight_smile:

1 like

Zal straks eens met de dealer moeten bellen of er een soort wachtlijst zal zijn

Net gebeld door dealer. Kreeg er 2 binnen waarvan eentje voor mij apart wordt gehouden:D.
Verwacht dat ik m rond september/ oktober kan bekijken/ ophalen.

3 likes

Cool! Hoop dat hij je goed bevalt.

Ben eerste keuze dus we gaan het zien. Mocht ie bevallen dan zal ik wel even foto’s maken:D…
Hij vertelde me trouwens dat hij voor zichzelf een gouden versie had besteld. Wist niet eens dat
die bestond.

Mijn gebruikelijke dealer ging er maar Ă©Ă©n krijgen en ging hem waarschijnlijk zelf houden. Even een andere gebeld en gelijk voorschot betaald.

Hij sprak richting einde van het jaar.

Zusje voor mijn rattrapante :heart_eyes:

Toppie. Er zijn er maar 1959 gemaakt toch? Of is dit een hoax? Als ik m ook neem kunnen we wellicht tegelijkertijd een NA doen?

Effectief 1959 stuks… korting was geen optie, ook niet gevraagd

Ik heb het nog niet gehad over eventuele korting eerlijk gezegd. Ben echt benieuwd hoe het horloge er in het echt uit ziet. Jij neemt m dus zeker?

Vind m persoonlijk sinds de introductie al super :ok_hand:t2: Benieuwd hoe die bevalt mocht je m krijgen :wink:

Niet gevraagd is toch ook niet weten of er korting inzit?
Niet dat ik er veel moeite voor doe maar heb tot op heden altijd iets van korting gekregen op de aanschaf van een horloge.

Wel enorm gaaf dit model, snap dat je hem graag om de pols wilt hebben.
Ben reuze benieuwd naar de fotos alvast!

1959 stuks, is de originele in 1959 op de markt gekomen en koppelen ze daar dan het limited aantal aan vast?. Leuk detail.

Het grote wachten begonnen voor jullie.