Ik geloof niet in geesten dus ik neem aan dat hij nog onder de levenden is
Dank @PLP en @Alphons hopelijk kan iemand bevestigen dat de 806-36 ook met ‘platte’ subdials gemaakt is. De dials hebben wel concentrische ringen maar dus niet de extra ‘verdieping’
Er zit best wat stof (witte stofjes) op de dial, komt denk ik uit de wijzers. Lijkt me dus niet dat hij recent een andere dial heeft gekregen… en als hij een nieuwe dial heeft gekregen zeg 20 jaar geleden dan zouden ze toch ook de Tritium wijzers vervangen hebben?
The man, the myth, the Breitling legend is in the house!
Stay safe daar in den verre Rene! Mooi dat je vanuit daar je expertise nog steeds beschikbaar stelt op het forum!
vreemd , op het eerste gezicht zou ik zeggen dat hij ok was, maar hij staat niet in de productie gegevens , maar op die serie nummers staan helemaal geen productie , misschien weggevallen
aan de andere kant zegt die gravure aan de achterzijde me ook niets , lijkt niet op wat ik eerder gezien heb , kun je andere modellen vinden uit dezelfde serienummer range (1000-2000 stuks of zo) die er zo uitzien ?
de foto’s op C24 zijn lekker scherp en uit te vergroten
de achterdeksel gravure is in ieder geval niet 1 die ik al eerder gezien heb
ook de print kwaliteit van de wijzerplaat is niet conform breitling
verder staat deze serie nummer range niet bekend
het lijkt er bijna op alsof iemand een ‘Aviation’ (O&W) Navitimer heeft omgebouwd tot een 806-36 ?
ik zie ook geen ‘TJ’ ( = breitling) op het uurwerk staan
al met al teveel vraagtekens , persoonlijk zou ik er weg van blijven