Breitling Navitimer 806 re-edition 1959-2019

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Breitling Navitimer 806 AB0910
Diameter: 40
Leeftijd: 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023
Factuur en/of certificaat: garantiepas
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: kan beide, persoonlijke overdracht heeft de voorkeur
Conditie (krassen, werking etc): zie beschrijving
Soort uurwerk en kaliber: Breitling B09
Vraagprijs: €7500 (goedkoopste in EU)

Te koop: mijn Breitling Navitimer re-edition uit 2019. Dit betreft een 1:1 heruitgave van het origineel uit 1959. Volgens Breitling zelf is optisch enkel de fauxtina luminova het verschil! Limited edition slechts 1959 stuks.

Het horloge verkeert in zeer goede conditie met enkel normale gebruikssporen. Dus geen gekke tikken of diepe krassen. De normaal erg stroeve lederband is in goede conditie. De servicehistorie is mij onbekend maar het uurwerk loopt prima en verspringt zoals het hoort.

Ruilaanbiedingen zij beperkt mogelijk. Ik ben in het bijzonder op zoek naar een Heuer 2446 Jochen Rindt. Rolex ook mogelijk.

Bezichtiging in de openbare ruimte en tijdig doorgeven ivm het ophalen uit de kluis.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

23 likes

Up!

1 like

Ik sta open voor een goed bod!

1 like

€7000

2 likes

Up!