Breitling kenners…
Wat vinden jullie van deze ? de voorkant lijkt me ok maar de achterkant baart me wat zorgen. Gravure lijkt oppervlakkig maar dat kan natuurlijk te maken hebben met polieren…

Deze ter vergelijk…
Breitling kenners…
Wat vinden jullie van deze ? de voorkant lijkt me ok maar de achterkant baart me wat zorgen. Gravure lijkt oppervlakkig maar dat kan natuurlijk te maken hebben met polieren…

Deze ter vergelijk…
De verschillen die je ziet lijken me weinig te maken hebben met polijsten. De details zijn totaal anders.

Ook de typografie lijkt in niets op elkaar. Lekker van wegblijven.
Achterkant ziet er dubieus uit.
Ook het glas lijkt teveel te spiegelen.
Is het gegraveerde B’tje ook aanwezig in de rand van de bezel?
Ik weer niet of elke Breitling dat heeft, maar alle modellen die ik tot nu toe heb en heb gehad hadden dat wel.
En zegt natuurlijk ook niet alles, maar als ie er wel in hoort en niet aanwezig is, is dat ook een teken!
Ik zou wegblijven van deze, de voorkant oogt al twijfelachtig. De datum ziet er ook niet helemaal goed uit. Maar de achterkant is helemaal afwijkend tov van een originele.
Zoals flowert al schreef lijken de details mij ook helemaal anders.
BV. Ook de ster op de YAK 3, bij de ene afbeelding volledig gegraveerd, bij de ander enkel de rand. Ook de plaatsing van de vliegtuigen lijkt me meer naar binnen op de ene afbeelding dan op de andere.
Is dit de Thanksgiving editie?
Gezien ze een kalkoen
hebben afgebeeld ![]()
https://f4buz.com/watches/breitling/fakes/fighters.html?utm_source=google&utm_medium=organic
Iets meer info
Op de originele die ik op chrono heb gekeken is er amper spatie tussen 700 en 600. Die van je plaatje heeft dit wel. Er zijn natuurlijk veel meer puntjes maar ik wou deze even controleren.
Sorry 750
Thx !! Lijkt wel de juiste voorkant met n foute achterkant…er staan ook maar 2 foto’s bij ![]()
![]()
Maar zoals gezegd kloppen de verhoudingen gewoon niet, afstand Wings tov datumvenster etc.
Wings ook niet mooi afgewerkt.
Dank iedereen !!