Na 20 jaar dacht ik mij gebeurt het niet meer maar ik denk, het is gebeurd ![]()
Ben al vrij overtuigd van het China gehalte maar graag jullie bevestiging. De afwerking van de binnenzijde van de clasp, geen nr op de endlinks…
Verkoper wil gelukkig terugbetalen.
Ik zie niets vreemds aan de band en sluiting. De band en sluiting zijn wel behoorlijk rond gepolijst.
Eindschakel heeft meestal geen nummer maar dat staat juist op de laatste schakel voor de eindschakel.
Je zal het misschien voelen als het geen echte is maar optisch lijkt het te kloppen.
Als het gevoel niet goed is dan retour!
Ik zie ook niks vreemds, dit lijkt gewoon een 431A bracelet te zijn: Breitling Reference Model Numbers Explained
En hij weegt bijna niets… ik krijg de band ook maar met veel moeite open. Is het niet raar dat de binnenzijde van de clasp niet blinkt ?
Nu twijfel ik ook…iemand n gouden tip, iets om te checken… kan idd dat door het polijsten een en ander wat minder strak is geworden.
Wat ik wel lastig vind bij Breitling, zo hebbel zoveel varianten, ‘dat het door alle bomen soms moeilijk om hrt bos te zien’.
Dit b.v. bij een Rolex veel makkelijker
Ziet er eigenlijk wel echt uit voor een oudere Breitling-band. De binnenkant is mooi scherp zoals het hoort. De buitenkant is kapot gepolijst.