Aangeboden mijn Breitling Navitimer 806 uit 1966!
Een werkelijk prachtig horloge, maar door het gebrek aan draagtijd toch besloten deze hier aan te bieden.
Ivbm mijn niet zo geweldige foto skills zijn de laatste twee toegevoegde fotos van de winkel waar ik deze destijds heb aangeschaft (AWCO).
Merk en model: Breitling Navitimer Ref. 806
Diameter: 40mm
Leeftijd: 1966
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 08-2024
Factuur en/of certificaat: Factuur van aanschaf is aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: zonder doos or papieren. Komt op een Hirsch performance strap
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen geniet de absolute voorkeur, versturen kan middels PostNL op risico koper
Conditie (krassen, werking etc): lichte gebruikssporen (niet vreemd gezien de leeftijd). De originele wijzers zijn in het verleden helaas vervangen. De (emaille?) dial heeft kleine plekjes maar dit is enkel zichtbaar onder het juiste licht.
Soort uurwerk en kaliber: Venus 178
Vraagprijs: €3850,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.