Breitling Navitimer

Hallo,

Ik volg hier al een tijdje dit interessante forum, ben nog zo’n beetje leek op gebied van horloges, en steek er dus dagelijks wat van op door de nuttige informatie.

Mijn vraag : ik ben zinnens morgen een dagje Eindhoven te doen, en wil me een Breitling Navitimer 401 aanschaffen. Ik heb op de website gekeken en juwelier Pijnenburg en Schaap/citroen zijn de verdelers voor
bovenvermeld merk.

Kan iemand me even zeggen welke korting ik zou kunnen verwachten bij onmiddelijke beslissing en aankoop van dit uurwerk bij hen?

Ik heb tevens een omega speedmaster (reduced) en een Jaeger Le Coultre reverso (duoface) in bezit, allebei kunnen aankopen met een korting van 20 à 25% van de catalogusprijs.

Vriendelijke Groeten
Stephan

Hallo en welkom op het forum Stephan,

ik heb zelf geen breitling maar ik geloof dat, net als bij je andere horloge’s, een korting van 15 a 20% wel haalbaar moet zijn, daarvoor hoef je zelfs niet eens meteen te beslissen. :wink:

Heb je ook foto’s van je horloge’s, vooral de Duoface. :smiley: Is het het nieuwe model of nog het oude? Vind 'm zelf ook heel erg mooi, heb er zitten denken om die te kopen, maar is mij helaas te groot.

Groeten,

Jw

Pijnenburg en Schaap&Citroen zijn volgens mij niet zo van de kortingen.

Ik zou eens contact opnemen met Jorgen van dit forum, die heeft zeer goede connecties bij Pijnenburg! (Schaap en Citroen en Peijnenburg liggen trouwens praktisch naast elkaar, en ik zou hem persoonlijk nooit bij S&C kopen maar dat is persoonlijk uiteraard)

Hallo Jaap-Wim,

Ik zal vanavond trachten foto’s te maken van de duoface, zal geen probleem zijn, denk het plaatsen ervan voor mij
persoonlijk een ander verhaal gaat zijn op dit forum.

Ik denk dat het de oude is, momenteel zou er ook een met automatische opwinding in omloop zijn, ik heb hem ongeveer 4 jaar in bezit.

Qua grootte valt die goed mee hoor, heb trouwens zelf smalle polsen, zodus…

Vriendelijke groeten
Stephan

Hoi Stephan

even een account aanmaken bij photobucket en je fotot’s daar in een album uploaden.
Met de zoekfunctie kun je op dit forum wel uitleg vinden hoe eea in zijn werk gaat.
Kind kan de was doen eigenlijk.

Hoi Stephan,

je moet eens contact opnemen met juwelier burger in Maastricht.
Ik weet dat zij de Breitlings met korting kunnen leveren.


Heb er zelf nog geen ervaring mee, maar heb gehoord dat ze zeer correct en snel zijn.

Klokkie

Stephan Schreef:

Hallo Jaap-Wim,

Ik zal vanavond trachten foto’s te maken van de
duoface, zal geen probleem zijn, denk het plaatsen
ervan voor mij
persoonlijk een ander verhaal gaat zijn op dit
forum.

Ik denk dat het de oude is, momenteel zou er ook
een met automatische opwinding in omloop zijn, ik
heb hem ongeveer 4 jaar in bezit.

Qua grootte valt die goed mee hoor, heb trouwens
zelf smalle polsen, zodus…

Vriendelijke groeten
Stephan

Hallo Stephan,

de automaat betreft geloof ik niet de Duoface maar de Grande Automatique, vind automaat en reverso eigenlijk niet echt samengaan maar goed. (rechthoekig model met rond uurwerk… )

Wat die foto’s betreft, je kan ze wel doormailen naar mij en dan zet ik ze wel op het forum:

jaapwim@hotmail.com

Hallo

Mijn ervaring is met breitling Navitimer is niet zo goed.
Ik heb het din in Zwitserland gekocht en was al naar anderhalf jaar kapot.
Ik zou de datum as kapot gedraaid hebben bij het verzetten van de datum.
Bij het verzetten van de datum heb ik aleen met de tijd verzet.
Kosten van dit verhaal is dat ik € 416,- kon dokken.
de garantie is dus stoepgarantie
Dus let op bij het ver zetten van de datum.
Anders kost het je een rip.
Ik moet wel bij zeggen dat je bij Paul verzeeland in Velp wel korrekt word geholpen