BREITLING NEWS

Beste medeforummers

Ik ben vandaag naar de opening geweest van het nieuwe seizoen bij ons op de haven
en daar was Breitling goed vertegenwoordigd door QP exclusieve horloges (www.QPX.nl)
ik heb daar aardig wat breitlings omgehad, waarvan ook een zeer nieuw model,
het gaat om een GTM uitvoering en deze horloges mogen nog niet direct verkocht worden

deze horlogerie had in zijn etalage een 5 tal breitlings staan die allemaal onder de categorie vallen van SUPER NIEUW en deze zijn alleen op bestelling leverbaar omdat ze nog niet verkocht mogen worden, nu weet ik dat er een aantal breilting liefhebbers rond forummen hier, dus ik dacht laat ik eens wat posten

Allemaal even kijken dus bij deze mooie juwelier

Deze juwelier is mij als Amsterdammer natuurlijk bekend. Er staan op de site geen fotos toch? Kun je geen link met fotos posten?

op de site staan nog geen foto’s inderdaad, maar dat mocht ook nog niet omdat ze heel erg nieuw zijn, aardige man trouwens, ik had een breitling for bentley model om van E26,500 en hij dacht er aan mij en mn pa wel een te slijten :smiley:

stom eigenlijk dat ik geen foto’s gemaakt hen aldaar, als je trouwens op zijn site kijkt zie je ook dat hij bij ons op de have is geweest, KEMPPERS in kuddelstaart

De info is spannend, maar zo hebben we er niets aan.