Breitling nieuw!

Wie o wie kan mij nu al iets meer vertellen over de Breitling Avenger seawolf chrono blacksteel ltd edition?

Formaat en prijs?

Jaegertjes

Is het deze:

http://blog.perpetuelle.com/index.php/baselworld-2010/baselworld-2010-breitling-avenger-seawolf-chrono-blacksteel/

En met alle respect hoor, iedereen wil iedereen hier graag helpen maar dat ik je de tekst kopieerde naar Google en dit als eerste resultaat kreeg… :sunglasses:

BLACK IS THE COLOR OF THE ABYSS

A special version of the Avenger Seawolf Chrono – the only chronograph that is watertight and fully operational at a depth of 1,000 meters (3,300 ft) – the new Blacksteel limited edition is distinguished by its unconventional look matching its exceptional performances.

Black is the keynote here, variously interpreted in the steel case subjected to an ultra-resistant carbon-based treatment; the unidirectional rotating bezel; the large screw-locked crown and non-slip pushpieces; and on the dial base creating a striking backdrop for the white luminescent hands, hour markers and red-rimmed counters. Its original, technical and powerful appearance makes the Avenger Seawolf Chrono Blacksteel limited edition an unmistakable standout model among diver’s watches. But its greatest feat is hidden inside its case, thanks to its magnetic pushpiece system. This exclusive Breitling patented device serves to activate the controls through the metal of the case, without any direct mechanical contact. This means that whereas most chronographs cannot be used when diving, the Avenger Seawolf Chrono is the only instrument of this type to be watertight and fully operational at a record depth of 1,000 meters (3,300 ft). To accompany professionals to great depths in complete security, this extreme chronograph has been equipped with a decompression valve and a glareproofed sapphire crystal guaranteeing optimal readability in all circumstances. Its SuperQuartz™ caliber – also exclusive to Breitling – ensures a level of accuracy ten times superior to that of standard quartz movements, enabling it to measure times to within 1/10th of a second complete with split-time indications. The Avenger Seawolf Chrono Blacksteel, issued in a 2,000-piece worldwide limited edition, is available on a – naturally black – Diver Pro rubber strap or on a perforated Ocean Racer strap. In a nod to Breitling’s special ties with aviation, its inner bezel ring is adorned with a windrose serving to memorize a course – both underwater or in the air.

Prijs kun je morgen op http://www.horloge.info lezen :smiley:

El penumbra
Wat ben je toch een azijnpisser!!!

jeagertje Schreef:

El penumbra
Wat ben je toch een azijnpisser!!!

Wat ben jij toch snel op je pik getrapt…:)o

Durf je niet naar een dealer te bellen of zo? Je hebt geld genoeg voor de mooiste horloges maar komt hier telkes voor elke klok vragen wat ie kost.

Jongens…jongens…jongens.:S

Het is telkens en wat mij betreft mag ik vragen wat ik wil.
Een waardeoordeel kan achterwege blijven.

Ik denk dat wat El Penumbra bedoelde is dat alle info erg gemakkelijk via google te vinden. Eerste zoekopdracht:
Formaat: 48 mm
Prijs: €3.880 (met gesp), €4.210 (met vouwsluiting)

Sommige mensen vinden het vervelend als anderen vragen stellen die binnen een minuut via google te vinden zijn, omdat het een beetje lui is (anderen doen het werk dat je zelf met gemak ook kan). Daar kan ik best inkomen.

Een tip: om de zoekresultaten te filteren, is het een idee om het onderwerp tussen aanhalingstekens te zetten, zoals: “Breitling Avenger seawolf chrono blacksteel”. Op deze manier krijg je alleen de zoekresultaten waar de woorden tussen aanhalingstekens direct achter elkaar staan.

Ik vind het eerlijk gezegd niet gepast om termen naar iemands hoofd te gooien, die je niet eens persoonlijk kent.

Daarnaast vind ik dat er wel een kern van waarheid zit in het standpunt van El Penumbra, niet iedereen is ontzettend goed in het omgaan met Google (en internet in het algemeen) maar ik vind het zelf een beetje gemakzuchtig om een nieuw topic te openen, zonder zelf maar enige moeite te doen en enig initiatief te laten zien.

Ik haak af bij dit forum.
Wat een vriendjespolitiek zeg.
Ik heb hier vragen voorbij zien komen die gemakzuchtiger van aard waren. Blijkbaar zijn de eisen voor “nieuwkomers” strenger. Jammer.

Adieu

Waarmee je de mensen te kort doet die wel een antwoord op je vragen geven. Maar goed, dat moet je zelf weten.

Dat heeft toch helemaal niks met vriendjespolitiek te maken. Hierboven staat precies beschreven wat ik bedoelde. Als je nou had geschreven dat je na een zoektocht alleen de prijs nog niet wist had je tenminste nog moeite gedaan.

Jammer dat je het zo oppakt. Het zegt meer over jou dan over dit forum danwel de forumleden.

Naar mijn mening kwam El penumbra niet eens zo hard uit de hoek.

De vraag leek IMHO wel een beetje algemeen. Info die wellicht ook op google te vinden zou zijn. El P, dacht na zo een zoektocht, hey, “dit kon Jeagertje waarschijnlijk toch ook?” Misschien dat Jeagertje op meer specifiekere info over het horloge had gehoopt, zoals persoonlijke ervaring. Of dat 't gebruik van Google of zoekmachines nog niet helemaal onder de knie is. Ik denk dat El P dat best had begrepen en was er geen vuiltje aan de lucht.
Of misschien was je gewoon een keer in een luie bui. Heb ik ook wel eens. Dan geef ik dat gewoon toe, en doe ik de volgende keer beter m’n best op Google ofzo. Om daarna weer luie vragen hier te stellen :wink:

Ik zou het jammer vinden als je hierom 't forum zou verlaten. Hoop je graag weer terug te zien.