Breitling NOS?

Deze verkoper probeert al heel lang van zijn overjarige Breitlings af te komen.
http://cgi.ebay.de/Breitling-Callisto-Chronograph-mit-Handaufzug_W0QQitemZ360042358386QQihZ023QQcategoryZ55054QQtcZphotoQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262
De prijs staat op de zelfde hoogte als van een oude gebruikte Speedmaster.
Het uurwerkje is waarschijnlijk dezelfde Lemania.
Misschien een nepper ?
Groet. Chris

Ik zou het voor geen haar betrouwen.

Spit eens in zijn negatieve feedback: hij blijkt NIET vanuit GB te verzenden, maar vanuit Hong Kong.

Ik heb meer vertrouwen in die mannen van Alpha - als het dan toch van Hong Kong moet komen :smiley:

EDIT: Hier blijkt “Duitsland” te staan, maar ik meende ook al items van hem te hebben gelezen die uit GB werden verzonden ???

Update: Misschien heb ik mij vergist, zal het morgen eens trachten na te kijken.
Of zijn er misschien meerdere “uren-kloppers” aanwezig ?

Veel horloges worden vanuit Amerika, GB of Duitsland verkocht en vanuit Singapore, Hong Kong of Taiwan geleverd.

Niet mis mee, betrouwbaarheid van de verkoper zul je zelf echter aan moeten voelen. Vaak betekend het wel dat het product goedkoper is.

Ypuh Schreef:

Veel horloges worden vanuit Amerika, GB of
Duitsland verkocht en vanuit Singapore, Hong Kong
of Taiwan geleverd.

Niet mis mee, betrouwbaarheid van de verkoper zul
je zelf echter aan moeten voelen. Vaak betekend
het wel dat het product goedkoper is.

OK, goed en wel, maar vanuit Duitsland of GB verwacht je toch geen douane-kosten ?
En die kans is bij een Breitling toch redelijk wat hoger dan bij een Alpha bv…

Ja als er opeens invoerrechten bijkomen is de feeststemming snel verdwenen.
De verkoopprijs zal wel een stuk lager zijn, want je mag een voorstel doen.
Op een zelfde model laat men gewoon bieden, ik ben benieuwd hoe hoog hij eindigt.
De afmetingen van dit horloge zijn helaas wat aan de krappe kant.

Allemaal leuk en aardig, maar als je bij voorbaat twijfels hebt over een verkoper, dan moet je gewoonweg niets bij 'm kopen.