Breitling nu weer net even anders

ik vind hem wel mooi , al had voor mij bentley niet op de plaat hoeven staan.
en voor een breitling zeker verrassend
de foto’s spreken voor zich

Ik vind ze prachtig en ze verdringen zomaar ineens de Navitimer van de eerste plek van favoriete Breitlings (kort lijstje wel).

Ik vind die bovenste geheel in staal een lelijk ding,
de onderste met die blauwe leren band is wel apart , maar wat mij betreft kunnen ze niet tippen aan de
Navitimer.
maar ja, ik heb dan ook geen Bentley die bij deze horloges past. :smiley:

André

iets teveel hiphop blingbling-achtig naar mijn smaak

opzich vind ik ze wel mooi, de navitimer vind ik sowieso echt mooie horloges!!!

mwa… ik ben er eerlijk gezegd niet echt kapot van…

@ Master-Fan: je hebt me laatst wel aan het denken gezet met je tip over de Jaeger LeCoultre Hometime. Ik ben 'm eens gaan passen en - eerlijk is eerlijk - ik ben ‘om’. De IWC moet - ik hoop voorlopig - maar even wachten. Ik denk dat ik de JLC over een tijdje wel met een ‘polsfotootje’ kan laten zien…

ja jaegre le coultre, het is qua uurwerk echt super echte manufactuur, daar kan iwc nog een puntje aan zuigen,…ik ben heel benieuwd naar je JLC ( en heel jaloers :wink: )

Ik vind hem niet mooi hij lijkt op zo`n Guess of Fossil horloge in ieder geval was dat het eerste waar ik aan dacht toen ik hem zag.

Groet Peter

Doet mij erg denken aan Breill, maar ja, de eerste drie letters zijn dan ook hetzelfde. :smiley:

Die blauwe spreekt me ook wel aan, maar de ‘oude’ Bentley 6.75 spreekt me toch veel en veel meer aan.

Moeilijk hè, tellen :smiley:

Ruud

Ik ben niet zo kapot van de wijzerplaat, zoals al eerder gezegd net een te hoog bling bling gehalte. Was de hele wijzerplaat gekleurd geweest, behalve het ronde gedeelte, dan zou ik zeggen: doe mij die blauwe maar :smiley:

Ruud

De Mulsanne vind ik wel mooi. Dit dus absoluut niet.

“And now for something completely different. The larx.”

een beetje laat , bij deze wat meer info : het klokkie heet : the Flying B
en heeft een verspringende uur aanwijzing , en de maten zijn 38,5 - 57,3mm

en de prijs is volgens mij redelijk hoog, m’n juwelier heeft het wel verteld maar ja met een glashütte om de pols vergeet ik wel eens op te letten :smiley:

Ja, en Guess en Fossil hebben het weer geimiteerd van: , jawel, de Rolex Prince ! die is een een tijdje terug weer uitgebracht. Rij je Bentley, koop een Prince , hehehe.

Ik heb er trouwens een persbericht over gekregen die ik hier heb gezet: http://www.horlogeforum.nl/read.php?8,19747
Er zijn een aantal verschillende modellen, ik vind dit de mooiste:

Sorry ik ben geen horloge kenner maar dit vindt ik (qua uiterlijk) echt geen mooi horloge. Maar gooed dat smaken verschillen.

Ik had gehoord dat dit er zou komen, maar vind het wel tegenvallen. Smaken verschillen gelukkig.

Vraag me af of er nu ook mensen zijn die een dergelijk horloge kopen zonder een Bentley te rijden. Vind dat namelijk toch ergens not done. Zo vind ik de AMG Ingenieur een zeer mooi horloge. Zou hem met die reden dus niet aanschaffen. Gelukkig scheelt het niet veel met de gewone Ingenieur. Alhoewel deze enkel in staal vekrijgbaar is.

Afijn, er zal ongetwijfeld een markt voor zijn. :slight_smile:

hoi Bidle,

het laatste punt wat je aanhaalt is wel een beetje… , ik ben het deels wel met je eens maar waar leg je de grens?
breitling en bentley , iwc met amg , tag heuer en mercedes enz enz
wat kan dan wel en wat niet voor je gevoel …
iwc met Jacques-Yves Cousteau vind ik weer wel geweldig
al is het in principe gevoelsmatig het zelfde als oris en williams

ik weet wel als ik een bentley zou kopen en zeker een bij passende breitling bij zou komen.

Krijg je die er niet bij dan als je er eentje (Bentley) koopt?

Groet.

Sebastiaan