Breitling of niet?

Ik vond ook sinds ik ben begonnen met horloges kopen het merk breitling erg gaaf. Nu sinds korte tijd mijn eerste gekocht en dat voelt dan toch wel speciaal hoor.

Over de kwaliteit vh uurwerk:
http://www.breitlingsource.com/movements_calibers.shtml

Daar staat een lijstje met de inhouse calibers. Swatch ETA ging plotseling niets meer leveren dus breitling moest geforceerd met iets komen. Eerste 2 jaar was niet goed. Op de website van koster Kun je prijzen van een service zien.

Ik zou dus zeggen doen!!

2 likes

Gaat over de eerste B01’s niet zo goed zouden zijn btw… zaten in de chronomat 44mm.

1 like

Ik bedoel met achterhaald niets negatiefs hoor want die Chronomat is ook nog steeds een favoriet maar er is toch iets wat me nu niet meteen dat model zou doen kopen.
Ik heb het toch meer voor de superocean momenteel en dan met name die van 2003 tot die er kwamen met die andere bezels.

Tja, het achtervolgt je wel zoiets.

1 like

haha ik voel me niet aangevallen hoor.

Wat ik probeer te zeggen is, koop je horloge op basis van je gevoel!

3 likes

De mijne zegt Doen!

5 likes

Ik zeg doen en met een Superocean Heritage haal je een tijdloze klassieker in huis

.

6 likes

fantastisch mooi klokje mooi door zijn eenvoud.
ik ben er voor aan het sparen.

3 likes

dit is trouwens wel de enige mooie Breitling, in mijn opinie
want ik vind de meeste Breilings net iets over de Top naar de stempel van poenerig zeg maar.
maar het is goed dat we allemaal een andere smaak hebben :slight_smile:
want anders zou dit een heel saai platform zijn …

3 likes

Ik zou een superocean van tussen 2003 en 2010 willen.
Die lijken op die van @Floris155

1 like

what else?

4 likes

Gaan met die banaan!

2 likes

Verplaatst naar “Algemeen” omdat hier geen specifiek item gezocht wordt.

1 like

Heel mooie klok, maar wel een ander budget :slight_smile:

2 likes

Deze had ik eerst op het oog en was ik bijna voor overstag gegaan.
Ik heb het toch maar niet gedaan omdat het prijskaartje toch net te hoog was om iedereen in de familie tevreden te houden :blush:
Ook een heel mooi horloge @Flipperkast :ok_hand:t2:

Jazeker…

3 likes

Een jong gebruikte geen optie?

1 like

Gewoon doen die Breitling, een fabrikant met een door de jaren heen breed aanbod. Lang niet alles is mijn smaak, sterker nog wat zitten er een le-lij-ke dingen tussen, maar ook pareltjes. Anyway “beauty is in the eye of the beholder”

Behold my Navitimer :wink:

6 likes

Jawel hoor, ik ben daarvoor aan het kijken, een nieuwe is me te duur voorlopig.

Wie weet een nieuwe als ik met pensioen ga… :smile:

1 like

Tussen de twee genoemde opties zou heb ook nog naar een superocean steelfish kunnen kijken. Valt voor mij mooi tussen de “oude” en de “nieuwe” superocean in

2 likes