Breitling Only Deel II (Deel 1)

POH, dit is 1 van mijn lievelingsmodellen. Ik kwam mijn a13340 eerder tegen, anders was het dit model geworden. In voorkeur in het blauw.

Echt een heerlijk horloge.

Mijn a13340 ligt bij de horlogemaker voor een check up… :disappointed_relieved:

Deze band al gekocht en incoming!

Dus mocht iemand de prof 1 band willen kopen voor een zacht prijsje, kom maar op de lijn.

11 likes

Doe nou ff niet… :grimacing:

9 likes

Hahaha… ik zag toevallig vanochtend jou reactie(s) in het incoming topic :sweat_smile:

Gewoon doen! Echt een heel tof horloge dat super relaxt draagt, lekker pakken en gaan is door de quartz, ongevoelig voor swirls of krasjes en lekker knalt mits je een leuke kleur neemt. Niet zijnde de donker blauwe. Maar dat is persoonlijk :sunglasses:

2 likes

Haha idd :laughing:

Exact de punten die je noemt zijn voor mij ook waarom deze blijft trekken. Heerlijk ding…vooral de (Breitling) gele. Mischien nog aparte zwarte band erbij nemen…

2 likes

Ik wil er nog zo’n originele nato in geel / oranje bij om het af te toppen :sweat_smile: Denk dat het de sportiefste is die je kunt kopen bij een AD in het hogere segment :ok_hand:

1 like

14 likes

Een aantal maanden. Het horloge bevalt buitengewoon goed. Eigenlijk nooit wat met Breitling gehad, maar de SOH bracht daar verandering in. Prachtige afwerking en een zeer precies lopend uurwerk.

What’s not to like.

1 like

Mijn Avenger Bandit

16 likes

Ook erg mooi! Zeker met de nieuwe band.

Dit was 13 jaar geleden mijn eerste horloge en krijgt nog steeds voldoende draagtijd.

17 likes

18 likes

17 likes

Voor de ik koop hem voor je aanschafprijs wel van je over. Krijg je 100 euro extra zodra je dichter bij je colt 41 bent😊

23 likes

17 likes

Fijne band, die Prof III.

17 likes

20 likes

Cosmo uit 1969

19 likes

Nog maar een paar foto’s :sunglasses:

afbeelding

19 likes

25 likes

17 likes