Mooie horloges, altijd nog een Breitling Super Avenger ll erbij willen kopen.
Ik ben tevreden over cape cod, helaas vergeten before foto’s te maken maar er zijn duizenden krasjes weggepoetst waardoor je alleen grotere krasjes over houdt. En ook die lijken weer gladder.
Alleen wel vreselijk spul om weer uit te poetsen, het zit nog tussen de schakels in. Dus misschien maar even in een bakje water dompelen met saint marc?
En je bracelet ruikt ook naar chemische vanille neem ik aan? Blinkt we weer mooi!
Een toekomstige collector, een van de laatste samenwerkingen
We hebben zojuist vernomen dat het Frans-Zwitserse horlogemerk Bell & Ross de officiële horlogepartner is geworden van de beroemde Patrouille de France die voorheen in verband werd gebracht met Breitling.
Ja en nee, ik heb de armband even in lauw water gehad met een scheutje saint marc, water werd meteen volledig troebel! Ruikt nu heeel licht naar Cape Cod alleen met je neus direct erop.
Onder het juiste licht is het weer een Breitbling!
Superdik zeg! En hoe is de verwerking van die cape cod?
Is dat iets wat een beginner kan, of is hier ervaring voor vereist?
Ik heb de indruk dat je hier niks mee kan verpesten, je moet er wel wat tijd in stoppen voordat je resultaat ziet. Je ziet dan gemakkelijk de stappen die je maakt. Je mag alleen reeds gepolijste onderdelen raken! Daarna uitpoetsen en schoonmaken en je hebt weer een nette glans! Je haalt er zeker niet alle krassen uit maar het geheel is gewoon verbeterd.
Check ook youtube!
Gisteren eindelijk ontvangen na een maand lang wachten. Horloge besteld voor mijn vader, maar uiteraard zelf ook even nauwkeurig bekeken. Erg mooi moet ik zeggen en een perfect formaat deze Colt. Nu de band nog op maat, nog nooit gedaan. Iemand tips?
Gefeliciteerd! Prachtig horloge. Ik kan het weten…
Het is zelf wel goed te doen, mits je een geschikte schroevendraaier hebt. De schroeven zitten niet erg vast. Waar je wel aan moet denken is dat je 2 schroeven los moet draaien om 1 schakel te verwijderen. Best een bijzonder en vernuftig systeem.
Ik kan je later vandaag wel wat foto’s sturen van mijn losse links om het duidelijk te maken? En kan nog even nakijken wat de schroevendraaier size was.
Dank je! Ben heel benieuwd naar je foto’s, ben er best huiverig voor namelijk. Bang om iets kapot te maken…
Bedankt alvast!