ik heb zo’n AR coating op een Nautica van 179e
1 like
Hoppa! Ik mag hier weer mee doen. En nu blijft er een Breitling in de collectie. Zojuist opgehaald: Avenger GMT A32390. Nu nog een zwarte rubber, of lederen band erbij en Bertje is gelukkig!
24 likes
24 likes
Wat een mooi horloge!! 
1 like
Ja dat doen ze.goed bij breiling. Kunnen sommige nog wat van leren.
2 likes
Mooie aanwinst 
Veel draagplezier 
1 like
Heb je de rubberband met gesp of vouwsluiting?
Met gesp…
1 like
En hoe bevalt t op gesp. Ik weet dat de vouwsluiting geweldig is
Ik vnd de gesp prettiger. Vind het ook zonde om in het rubber te gaan knippen om op maat te maken en zo een banaan onder mijn pols is ook niet echt mijn ding. Krast ook als een malle dat ding.
1 like
Ik zal met gesp eens gaan proberen dan
Nog wat plaatjes wie ik zojuist schiet,
Zat hem te vergelijken met de nieuwe chronomat 42. (Reverse panda youtube filmpje)
Ik zie liever de crosswind special, de afwerking van de puchers tot het witgouden logo! En dan de prachtige big date.
Een perfect staaltje breitling.
Wel is de nieuwe rouleauxband geslaagd.
Die ga ik proberen op deze breitling te krijgen.
En natuurlijk volgen dan foto,s
17 likes
Super tevreden met de GMT, ik betrap mezelf er op dat ik er vaak naar kijk. Stalen band mooi en comfortabel.
Jullie advies svp : er is een origineel vouwsluiting (22mm lug) onderweg, maar nu nog het bandje. Geen rubber, dus waarschijnlijk leer. Wat denken jullie, laten maken of origineel van Breitling. En welke kleur?
Ik weet niet of ik hier mag vragen of er iemand nog iets heeft… Dan graag een PB.
Vast mijn dank!
Jullie advies svp : er is een origineel vouwsluiting (22mm lug) onderweg, maar nu nog het bandje. Geen rubber, dus waarschijnlijk leer. Wat denken jullie, laten maken of origineel van Breitling. En welke kleur?
Ik weet niet of ik hier mag vragen of er iemand nog iets heeft… Dan graag een PB.
Vast mijn dank!
15 likes