Breitling Only Deel II (Deel 1)

Zou voor donker blauw gaan gezien de wijzerplaat.
Origineel is denk ik het fijnste gevoel voor jou zelf. Niet origineel is netzo mooi om te zien aan het horloge, maar is een ander gevoel(mijn mening)

1 like

Daar zit zeker wat in! Ook mijn eerste gedachte…

Mooi diep donkerblauw met een wit stiksel zou erg chique staan denk ik.

1 like

Hij is binnen. Lekker hoor! Blauwe band zou het beste zijn :thinking:

13 likes

Eerste Breitling Lady in huis , Colt Oceane 32mm 2002 :sunglasses:

13 likes

Bestel je toch een blauwe voor 6 tientjes :star_struck:

1 like

Kan altijd nog. Geen haast.

1 like

Nieuwe crosspost van mijn favoriete Breitling duo

25 likes

Ik heb deze op de avenger en vat mij betreft een aanrader, Is een OEM band in het donkerblauw, witte stiksels.

image

19 likes

Vandaag ook eens op leer proberen. Band van m’n Glycine Airman in donkerblauw. Maakt het, vind ik, gelijk een ander horloge.

17 likes

Vraagje aan de Navitimer 01 b012012 bezitters/kenners. Heeft het zwarte op deze dial in zeer fel zonlicht een sunburst effect of is dat totaal afwezig? Ik ben vergeten dit goed te bekijken bij deze variant toen ik dat kon maar toen ik gisteren een mooie old navitimer mocht bezichtigen kwam deze vraag plots opzetten.

Hierbij ook nog een foto van het bezichtigde horloge. Heb het zo aangepast dat de kleuren wat duidelijker zijn.

10 likes

Even overgezet naar een Barton

12 likes

Ik zoek eigenlijk een adres die me kan helpen met onderhoud van mijn breitling, wil er graag nieuw glas, nieuwe wijzers en onderhoud aan laten doen, hebben jullie goede ervaringen? Hoeft geen erkend dealer te zijn.

Alvast bedankt :+1:

Nieuwe wijzers zelf op de kop zien te tikken.
Spul gaat Breitling niet uitleveren…

Dus geen niet Breitling erkend horlogemaker kan dit via Breitling aankomen…als je zelf alles aanleveren doet dan kan elke vakman het fixen voor jou.

Je kan wel bijv Paul v Zeeland even contacten. Die heeft hoop Breitling grut in de la liggen na jarenlange Breitling service punt te zijn geweest!

2 likes

Heel erg wijs met m’n gloednieuwe aanwinst!

20 likes

Colt voor vandaag.
Van staal afgehaald en een cordovan lederen band erop, past beter bij de outfit :grin:

19 likes

Horloge 24 (Andre Arens) hier op het forum is gecertificeerd voor Omega maar ik dacht ook voor Breitling. Dat zou je even kunnen checken met een PB.
In de buurt van Almelo.

2 likes

Misschien een beetje off topic, ik denk dat ik eens ga switchen van horloge. Verkoop mijne liever op HF dan op marktplaats natuurlijk. Hoe kun je thrustlevel 2 bereiken? Naast “aardige welkom” berichten heb ik technisch inhoudelijk (nog) niet al te veel in te brengen. Lees veel mee dus we worden elke dag wijzer.

1 like

Lekker actief meedoen.

En dan ergens gebeurt het :innocent:
Zijn wel een paar topics over te vinden :sweat_smile:

2 likes

Welke Breitling wil je verkopen :smirk: