Vandaag ook eens op leer proberen. Band van m’n Glycine Airman in donkerblauw. Maakt het, vind ik, gelijk een ander horloge.
Vraagje aan de Navitimer 01 b012012 bezitters/kenners. Heeft het zwarte op deze dial in zeer fel zonlicht een sunburst effect of is dat totaal afwezig? Ik ben vergeten dit goed te bekijken bij deze variant toen ik dat kon maar toen ik gisteren een mooie old navitimer mocht bezichtigen kwam deze vraag plots opzetten.
Hierbij ook nog een foto van het bezichtigde horloge. Heb het zo aangepast dat de kleuren wat duidelijker zijn.
Ik zoek eigenlijk een adres die me kan helpen met onderhoud van mijn breitling, wil er graag nieuw glas, nieuwe wijzers en onderhoud aan laten doen, hebben jullie goede ervaringen? Hoeft geen erkend dealer te zijn.
Alvast bedankt
Nieuwe wijzers zelf op de kop zien te tikken.
Spul gaat Breitling niet uitleveren…
Dus geen niet Breitling erkend horlogemaker kan dit via Breitling aankomen…als je zelf alles aanleveren doet dan kan elke vakman het fixen voor jou.
Je kan wel bijv Paul v Zeeland even contacten. Die heeft hoop Breitling grut in de la liggen na jarenlange Breitling service punt te zijn geweest!
Horloge 24 (Andre Arens) hier op het forum is gecertificeerd voor Omega maar ik dacht ook voor Breitling. Dat zou je even kunnen checken met een PB.
In de buurt van Almelo.
Misschien een beetje off topic, ik denk dat ik eens ga switchen van horloge. Verkoop mijne liever op HF dan op marktplaats natuurlijk. Hoe kun je thrustlevel 2 bereiken? Naast “aardige welkom” berichten heb ik technisch inhoudelijk (nog) niet al te veel in te brengen. Lees veel mee dus we worden elke dag wijzer.
Lekker actief meedoen.
En dan ergens gebeurt het
Zijn wel een paar topics over te vinden
Welke Breitling wil je verkopen
Woow echt een dikkerd
Vooral blijven lezen (positief)reageren en wachten.
En dan ineens is het zover
Oke oke, dank voor jullie support!
@YB61 , mijn chronomat goud staal. Fotos zijn zo gevonden in mijn posts want dat zijn er niet zo veel
Thx!!!
Die is wel cool
Dit was mijn eerste Breitling, paar maanden geleden nieuw aangeschaft. Bevalt zo goed dat er eentje uit het blauwe gedeelte bij gaat komen. Wel een oudje, dat dan weer wel…