Breitling Only Deel II (Deel 1)

Dat heb ik altijd prachtig gevonden, de kleine details :heart_eyes: :heart_eyes:

18 likes

Prachtig.

leuke Chronomat

1 like

…Chronomat…?

Ja. Chronomat. Die van Sticky is een chronomat

ah ! had de referentie niet zo snel gezien… :wink:

de gebroeders :muscle:

20 likes

De meer universele zwarte OEM caoutchouc band ter afwisseling van de blauwe … Staat 'm prima wat mij betreft!

14 likes

zou je niet de origineel buckle opzetten ??

Ik ben ook aan het handelen links en rechts, komt ook binnenkort binnen, ik kan uw fotos niet meer zien :joy: :joy:

1 like

Het staal komt overeen met de wijzers, 3-6-9-markering en het logo op de wijzerplaat. Ik wacht nog even, de buckle is snel gewisseld. Al bestelt??

1 like

nee, nog niet, vraag eerst naar prijs en mogelijkheid met de corona gedoe, komt goed

1 like

Die zwarte band staat hem erg goed Jeroen! Dat zou ik op voorhand niet direct verwacht hebben… goede en mooie keuze :ok_hand:

2 likes

Tnx Marco! Ik vind het zelf ook geslaagd! Die @WristCandy komt vaker op het juiste moment met de juiste deals op de proppen. Al vaker gebleken! :grin:

2 likes

Hele mooie pics, mooi horloge ook :slight_smile::v:t2:

1 like

Mijn oudje :older_man:t2: weer eens om gedaan vandaag

21 likes

Erg gaaf dit ook. Al ben ik niet van quartz, dit weer wel

1 like

De familie is zojuist uitgebreid met deze “nieuweling”… verkeert in hele mooie staat gezien de leeftijd!

15 likes

Gefeliciteerd wat een prachtig horloge

Wauw die ziet er zeker mooi uit gefeliciteerd

Prachtig en in mooie staat :ok_hand::+1:
Ik vroeg me af of deze standaard een stalen sec wijzertje heeft? Ik zie nl vaak dat de chrono wijzertjes anders zijn dan de hoofd wijzers.