Hier een iets jonger model, maar wel 3 gelijke kleinere wijzers
Horen allemaal goud te zijn.
Zal vast vervangen of vervaagd zijn.
Ga uit van vervaagd gezien ik bij de hoofdwijzer ook staal zie in het midden.
Thanx
Thanx. Dit is sterk afhankelijk hoe het licht er op valt. Bij de juiste lichtinval is het gewoon goudkleurig
Zie ook boven, is lichtafhankelijk. Maar een beetje fading is gezien de leeftijd niet erg. Voor de rest is hij bijna NOS.
Zo vandaag even breitling weer shine gegeven met cape cod man wat een super spul is dat zeg.
Zie before and after
Zo en nu bier

Ziet er top uit maar … hoe lang heb je daar op gewreven voor zo’n resultaat? Denk dat je wel 2 bier verdiend hebt
Dankje! Haha korter dan je zal denken echt maar echt een wondermiddel. Kan het alle breit bling liefhebbers aanbevelen.
Ga er zeker nog een paar meer nemen vanavond
Van Breitling naar BreitBling, zeer mooi resultaat👍🏻 Neem nog maar een biertje extra. Dat heb je verdiend💪🏻
Vraagje, is er iemand duidelijk waarom de Navitimer 01 de MPH zo uitvergroot op de wijzerplaat heeft ipv KPH? Vooral gezien ze zich meer willen richten op de aziatische markt zou ik verwachten als subtiele verandering die de markt meer kan aanspreken. En de post van @Utrecht2 laat ook zien dat bij de Old Navitimer de MPH nog niet zo uitvergroot op de wijzerplaat staat.
Jij, jezelf, je horloges en je biertje!
Echt genieten!
Komt weer terug hoorde ik in de nieuwe breitlings
Alweer van het rubber af?