Ik vind de prijzen in mijn verwachting liggen.
Hoop geld hoor, maar niks verrassend .
Ze zetten hoog in. 
Past wel in de strategie van Kern. 
Reduce quality, increase price = Double win.
De moonfase automatic is ‘redelijk’ normale prijs maar de basic is wel aan de hooge kant vind ik, nog niet automaat… 
Het enige wat ik hieruit haal is dat Kern het luchtvaart thema en het verdere image van Breitling echt de deur uit wil doen. De maanfase variant is te druk voor het type horloge. Ik vind het jammer om te zien dat dit merk zn eigen stijl verliest. In mijn ogen had Breitling een niche moeten blijven. Met een toolwatch collectie voor zee, land en luchtvaart en misschien een paar dressers met hun signatuur voor de nette bijeenkomsten.
Overigens is het chronograph onderdeel er wel nog en doen ze inspiratie op uit het verleden. Maar komt het op mij over als een hele andere sfeer dan het Breitling op mij over kwam.
Mee eens hoor.
Ik vind het ook jammer dat ze hier afscheid van nemen.
Modellen als deze Colt zullen we niet meer zien.
Zou t?
Als ik de catalogus zie zie ik nog veel echt Breitling.
Deze Premier lijn herken ik ook wel meteen als Breitling.
Wil niet zeggen dat ik je niet begrijp hoor, vraag me alleen af of het echt zo zwaar veranderd allemaal?..
We gaan het zien. Mijn gevoel zegt mij dat de echte Breitling iconen naar de achtergrond gaan worden geschoven. Mogelijk zoeken ze nu in de geschiedenis naar modelen die wat minder niche ogen om die voorop te zetten en dus de algemene sfeer die afgelopen decennia heerste weg te halen. De diamanten zijn vooral een doorn in het oog voor mij. De reactie is ook een emotionele. Maar het is ook wel vreemd om een luxe merk zich aan te zien passen aan de markt. Ipv andersom ivm schaarste.
Premier Tourbillion… 25st ter wereld 
PREMIER B21 CHRONOGRAPH TOURBILLON 42 BENTLEY LIMITED EDITIONOr rouge 18 carats - Vert
Rendant hommage à un partenariat de longue date, la Premier Chronograph Tourbillon Bentley est proposée dans une édition limitée à 25 exemplaires.
€49.000 
Hoe help je een merk om zeep, is meneer Kern nogal goed in 
Ik vraag me af wie er 49k gaat neerleggen voor een Breitling. Het lijkt wel of ze het verhaal van VW met de Phaethon niet hebben meegekregen 
Eens! In de basis heel erg mooi ontwerp !! Jammer dat ze er dan een soort van Terminator van maken…heel erg jammer!
Zou t werkelijk die kant uit gaan?, al hoewel de oudere toch alwel wat stijgen idd
Mooi horloge! Ik was geen fan van alleen de B op de wijzerplaat. Maar bij dit soort horloges vind ik het elegant staan,
Beetje terug in de tijd. Maar dan met nog 100x mooiere afwerking😁