Breitling Only Deel II (Deel 1)

Het enige wat ik hieruit haal is dat Kern het luchtvaart thema en het verdere image van Breitling echt de deur uit wil doen. De maanfase variant is te druk voor het type horloge. Ik vind het jammer om te zien dat dit merk zn eigen stijl verliest. In mijn ogen had Breitling een niche moeten blijven. Met een toolwatch collectie voor zee, land en luchtvaart en misschien een paar dressers met hun signatuur voor de nette bijeenkomsten.

Overigens is het chronograph onderdeel er wel nog en doen ze inspiratie op uit het verleden. Maar komt het op mij over als een hele andere sfeer dan het Breitling op mij over kwam.

3 likes

Mee eens hoor. :ok_hand: Ik vind het ook jammer dat ze hier afscheid van nemen.

Modellen als deze Colt zullen we niet meer zien.

11 likes

Zou t?
Als ik de catalogus zie zie ik nog veel echt Breitling.

Deze Premier lijn herken ik ook wel meteen als Breitling.
Wil niet zeggen dat ik je niet begrijp hoor, vraag me alleen af of het echt zo zwaar veranderd allemaal?..

1 like

15 likes

We gaan het zien. Mijn gevoel zegt mij dat de echte Breitling iconen naar de achtergrond gaan worden geschoven. Mogelijk zoeken ze nu in de geschiedenis naar modelen die wat minder niche ogen om die voorop te zetten en dus de algemene sfeer die afgelopen decennia heerste weg te halen. De diamanten zijn vooral een doorn in het oog voor mij. De reactie is ook een emotionele. Maar het is ook wel vreemd om een luxe merk zich aan te zien passen aan de markt. Ipv andersom ivm schaarste.

1 like

:slightly_smiling_face::+1:

19 likes

Premier Tourbillion… 25st ter wereld :crazy_face:

PREMIER B21 CHRONOGRAPH TOURBILLON 42 BENTLEY LIMITED EDITIONOr rouge 18 carats - Vert

Rendant hommage à un partenariat de longue date, la Premier Chronograph Tourbillon Bentley est proposée dans une édition limitée à 25 exemplaires.

€49.000 :roll_eyes:

4 likes

49k… ehm ik vind hem serieus geil…als dat stomme tourbillon dingetje niet aanwezig was geweest.

10 likes

13 likes

Hoe help je een merk om zeep, is meneer Kern nogal goed in :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik vraag me af wie er 49k gaat neerleggen voor een Breitling. Het lijkt wel of ze het verhaal van VW met de Phaethon niet hebben meegekregen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Eens! In de basis heel erg mooi ontwerp !! Jammer dat ze er dan een soort van Terminator van maken…heel erg jammer!

1 like

Is toch mooi? Dan worden die oude mooie van ons meer waard.

14 likes

Dave nog bedankt voor de mooie Pro Diver band,past mooi op mijn Heritage

10 likes

Zou t werkelijk die kant uit gaan?, al hoewel de oudere toch alwel wat stijgen idd

1 like

Mooi horloge! Ik was geen fan van alleen de B op de wijzerplaat. Maar bij dit soort horloges vind ik het elegant staan,
Beetje terug in de tijd. Maar dan met nog 100x mooiere afwerking😁

1 like

Echt niemand maar dan ook niemand gaat hiervoor de vraagprijs betalen. Deze worden uitgeleend en weggegeven. Is meer promotie en leren van de techniek, montage en productie. Oké misschien een domme voetballer of filmster met echt geen smaak en geld

Ik mag vandaag hier mee doen! Heerlijk wat een lekkere dikke klok en sinds 2003 in bezit. Nieuw gekocht destijds.

18 likes

Dat denk ik ook, op misschien een verdwaalde Chinese tourist na. Heb wel eens gehoord dat ze in China gek zijn op merken als Breitling en Omega en dat het regelmatig voor komt dat ze ineens 10-15 horloges meenemen (voor familie thuis) bij de AD. Daarbij tikken ze gewoon list af.

1 like

Normaal ben ik niet van deze toolwatch Breitling modelen maar deze ziet er wel mooi fris uit. Heel mooi die romeinse cijfers met precies de goede kleur blauw in een two tone :heart_eyes:

1 like