Breitling Only Deel II (Deel 1)

16 likes

En vervolgens post je een TT Breitling met Romeinse cijfers, blauwe plaat en gouden subdials…

Er zijn een hoop mensen die over jouw horloge hetzelfde zouden zeggen, terwijl ik het wel mooi vind.

Ergo; zoveel mensen zoveel wensen. Er is altijd een groep die het wel mooi vindt.

1 like

:rofl: :ok_hand:

voor ieder wat wils gelukkig :hugs:

1 like

Vandaag flink wat te stellen gehad de Skyracer.


Niet erg, vind tie lekker…

18 likes

Haha je hebt gelijk het is inmiddels mijn smaak ook niet (echt) meer. Maar in 2003 kon dit nog? Haha nu geen goud meer voor mij ( enige TT horloge in de collectie… maar smaak ik idd niet te koop en geldt ook voor mij🥰

Dit toch hey leuke van het HF en allebei touche… houd ik wel van! Thanks

1 like

Ook mooi

1 like

Ik vind m wel dik

1 like

‘n Onverwachte beauty

16 likes

:sweat_smile:

Zoals ik zei, in top staat. :wink:
En hij speelt erg mooi met het licht!

Geniet er van

2 likes

Thanks en dat is hij letterlijk ook… :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

25 likes

Idem, vind het jammer dat Kern deze richting is uitgegaan.
Laat me denken aan de Audemars Piguet 11.59 lijn.
Een beetje à la:

1 like

Ik vind dit een serieus mooie navitimer. Jammer dat ik 43mm niet kan hebben, ik heb een voorkeur voor de subdials op 3-6-9. Maar voor deze is rond de 5k grijs te vinden en ik vind hem serieus mooi:

Ik gok dat niemand deze heeft?

11 likes

Rond de 5k tweedehands kan je soms zonder papieren en doos ook die 3-6-9 kopen. 43 mm is volgensmij trouwen de buitenring maat en de lugs zijn kort. Dus valt het mogelijk mee. Al een keer om gehad? Daarnaast is deze variant vaak in 41 mm te vinden.

1 like

Exact. De variant hierboven is 41mm. Waarvan ik de indeling van de subdials iets minder mooi vind.

Ik heb de 43mm navitimer gehad. Het kon, maar ik denk dat de 41mm beter is.

43mm:

13 likes

Weet niet of je vintage wat vind van vintage maar misschien dat je wel iets als een D30022 kan vinden. Meer een klassiek formaat maar wel richting de 43 mm layout.

Dat is ook een serieus goed suggestie! Thanks!

22 likes

22 likes