Breitling Only Deel II (Deel 1)

13 likes

23 likes

18 likes

Zo, werkdag zit erop.
Ff de skryracer onder de kraan doorhalen, de bezel uitlijnen en ze is weer klaar voor de volgende werkdag.

Vast ritueel elke middag.

15 likes

Heb je toevallig een Breitling rubberen band. Op de site staat dit:

“Fits a wrist measuring between 190 and 205 mm.”

Lijkt me toch sterk? :thinking: Iemand ervaring met de rubberen straps?

159s-1

1 like

met deze geen ervaring, maar denk dat maatvoering gewoon fout is. Ik heb alleen ervaring met vouwsluiting

11 likes

Ja, zeker. De rubberen band is niet bedoeld voor de slanke pols. Ik heb er extra ruimte in moeten laten schieten.

Toentertijd heb ik er meerdere officiële dealers voor benaderd. Praktisch niemand wilde eraan beginnen. “Koop maar een band met een vouwsluiting!” Eén dealer was er wel toe bereid en dat is vervolgens niet helemaal naar wens verlopen. Gelukkig heb ik een nieuwe band ontvangen, maar de beste mensen wilden hem er niet zelf opzetten. Zij werden boos nadat zij mijn band hadden beschadigd en ik hen op hun verantwoordelijkheden wees. Een zeer merkwaardige reactie, maar het zij zo.

Kortom: bezint eer ge begint!

PS:

Mijn polsomtrek is 17 centimeter. Ik denk dat de band vanaf 17,5 centimeter wel draagbaar is.

1 like

Deze band is in verschillende lengtes verkrijgbaar.
van Smal.normaal en volgens mij ook Large.
Heb deze band in Small besteld op de Breitling site .
Bij het aanklikken worden de band lengtes zichtbaar.

2 likes

Ik denk niet dat de ‘DIVER PRO RUBBER STRAP’ in verschillende lengtes verkrijgbaar is, hoor. Tenzij het tussentijds is veranderd.

PS PS:

Niet geschikt voor mensen die zich ergeren aan een flapje!

PS PS PS:

Ik ben er blij mee. Ik vind het een heerlijk horloge! :grinning_face_with_smiling_eyes:

11 likes

BLUE DIVER PRO RUBBER STRAP - 24 MM

€60

Brushed stainless steel double tang-type buckle

BRUSHED STAINLESS STEEL DOUBLE TANG-TYPE BUCKLE

€70

SMALL

Fits a wrist measuring between 145 and 190 mm

STANDARD

Fits a wrist measuring between 190 and 220 mm

2 likes

Grappig, want met mijn aansluiting van 22 millimeter…

Geen andere opties, hoor. Nou! Ach…

Blue Diver Pro rubber strap - 22 mm BLUE DIVER PRO RUBBER STRAP - 22 MM

Brushed stainless steel double tang-type buckle

REF: 158SS

Vreemd ik zie het nu ook niet meer op de site

Maar ja is goed gekomen

1 like

‘Hmm jammer om te horen. Ook wel een beetje gek, want m’n Colt 41 past perfect op m’n pols en zou er graag de rubberen strap bij willen hebben. Maar met polsen van 16,5 is dat misschien geen goede match.

12 likes

zoiezo op vouwsluiting mooier en vele malen fijner, met name de warme zomermaanden

1 like

13 likes

Super,
vandaag op vers rubber. Zachte compound!

11 likes

Ja zijn erg lang! Ik heb een pols van zo’n 20cm en moet al één van de laatste gaatjes gebruiken.

1 like

Welnu, een foto van vandaag! :grinning_face_with_smiling_eyes:

16 likes

Op mijn 16,5 pols zat de rubberband met doornsluiting belachelijk uit het midden en een joepserd van een uitstekend uiteinde.
Nu op vouwsluiting en die is ge wel dig.
De prijs kost wel duur maar daar betaal je ook voor :wink:

17 likes