vouwsluiting is gewoon top. Knellende band in de zomer irriteerd al heel snel.
Daarbij staat t vind ik ook beter bij de kwaliteit/uitstraling van t horloge
Is jouw horloge hoogglans van de zijkant kast?
Bij mijn Chronomat namelijk wel, terwijl de rest gematteerd is. De sluiting was bij mij geheel gematteerd. Om nog beter te matchen heb ik de zijkant van mijn sluiting gelijk bij aanschaf ook laten polijsten.
Zo’n homp staal doet afbreuk aan het hele idee van de band. Nooit kopen, hoor, Patrick! Dan kun jij het horloge beter op staal houden.
Ik moet idd toegeven dat ik eigenlijk blind voor de gesp-sluiting zou hebben gekozen. Ik vind de uitstraling beter bij het horloge passen nog los van de prijs.
Jammer dat die zo belachelijk lang is. Ik heb dat nog nooit gezien op een rubberen strap. Maar goed, ‘Breitling’.
Ik ga maar eens op zoek naar alternatieven. Wellicht een ZULUDIVER. Of zijn er nog andere tips?
Ik zit nu nog even op de site van Breitling.
Als ik kies voor de BLUE OCEAN RACER RUBBER STRAP - 20 MM staat erbij:
Fits a wrist measuring between 150 and 205 mm
BLUE DIVER PRO RUBBER STRAP - 20 MM
Fits a wrist measuring between 190 and 205 mm
Zou het model dan toch nog uitmaken qua maat? Is er iemand die de Ocean Racer strap heeft? Bij voorkeur 20mm. @Phyl, @anon23521125EV, @Hertogjan, @stefkebaco
Goed gevonden. Misschien is het een oplossing!
Ja klopt. Ik had eerst per abuis n hoogglans sluiting besteld maar direct omgeruild tegen gesatineerd.
Ik ben niet zo van het hoogglans. Heb de stalen band ook direct na aanschaf gesatineerd.
Je bedoelt de vouwsluiting op zich. Ja daar heb je wel een punt. Tis inderdaad fors. Maar het werkt perfect en zit comfortabel.
Heel mooi, Geniet er van!
Prachtige aanwinst
Nu ga je de San Martin toch niet meer dragen
Hoe bevalt die? Ik heb er spijt van dat ik hem weg gedaan heb wat een geweldig horloge in deze combi…
Vind ik niet. Als je bedoeld dat met gesp meer in zicht blijft van de band dan ja. Ik heb vandaag half demonstratief ook maar een band wezen halen met gesp.
Vind t wel mooi, stuk goedkoper (270 euri goedkoper)
maar komt toch voor m’n SO Abyss een band met vouwsluiting.
Die van jou is een serie later. De oudere serie heeft een rechthoekig datum venster.
Van rouleren kun je leren
Datumvensters zien er in mijn ogen hetzelfde uit?