Breitling Only Deel II (Deel 1)

Pff, hoe lang gaat dit ongeveer duren dan ?

Standaard antwoord bij schaap

‘Dat weten we niet, u krijgt van ons een bericht zodra het binnen is’

afbeelding

2 likes

:sob: :sob:
Lekker makelijk zo

Prachtige Crosswind… Met blauwe plaat echt destijds de allermooiste klok. Ik heb hem zelf ook nog steeds maar het is een beste jongen! Zelfs met een goud stalen band glimt je tegemoet. Geniet ervan, en dat heerlijke uurwerk erin… lekker wobbelen (is dit een woord) en die rotor… heerlijk dit gevoel heb ik nergens meer gevoeld! Dikke :+1: draag hem in gezondheid

16 likes

Oooww das dus standaard…ik wacht al weken (maanden) op een origineel lederen Rolexbandje… zelfde verhaal maar dan bij Gassan

Vraag aan de Endurance Pro eigenaren!

Ik ben alweer 2 maanden in het bezit van een (nieuwe) Superocean 42 mm met stalen band. Bevalt uitstekend en ik draag hem dagelijks met plezier. Veel goede reacties vanuit mijn omgeving.

Nu is mijn oog recent gevallen op de Endurance pro serie. Ik overweeg de aanschaf voor erbij. Mijn vraag: hoe ervaren jullie de Endurance? Te licht / gebruiksgemak / reacties en ervaringen?

Weet niet of dat zo is, voelt wel zo in ieder geval :+1:

1 like

9 likes

28 likes

boh dat is een mooie foto :ok_hand:

1 like

Zoooooo die verkoop je zeker niet? wat een prachthorloge. Ik heb de iets simpelere variant:

11 likes

@EpicVintageWatches nee deze houd ik zelf. Op 30-5-2003 gekocht voor € 2975 incl.lederenband en vouwsluiting van mijn eerste salaris en jaren gedragen. Later voor € 1900,- een goud stalenband gekocht. Elke keer als ik hem om heb voelt het meteen vertrouwd en nostalgisch. Mijn vrouw die vindt hem verschrikkelijk en wil dat ik hem weg doe. Het is ook mijn TT blokker voor andere merken, staal staat mij beter en TT is erg aanwezig. Tel daarbij de afmetingen van de klok en ook 42mm is te groot. Dus hij heeft alles wat ik niet meer wil, maar ik draag hem zo nu en dan met liefde. Maar die van jou is toch ook een pracht exemplaar? Geniet ervan!

13 likes

Mijn nieuwe aanwinst :heart_eyes::heart_eyes:

23 likes

20 likes

Blijft mooi!!

18 likes

bandje is al binnen… Op horloge moet ik nog een weekje of 2 wachten.
Vintage colt on the way.

5 likes

Newbie op het forum hier! Groeten van de SOH

18 likes

Spijt dat ik deze heb verkocht… wereldhorloge!

Echt een topper! Heb hem gelukkig zelf ook en gaat nooit meer weg!