Een beetje dit gevoel krijg ik erbij.
Overigens zou ik elke dag Vh jaar staal dragen op deze Navi. Prachtig
Denk dat ik die van mij ook maar ga voorzien van staal…alleen is die zo godsgruwelijk duur als losse band…
Mocht iemand een goed adres weten of onder list dan graag Van Baal en Van Willigen net al een mail gestuurd.
Ach, troost jezelf met de vergelijking wat “staal” kost voor mij navitimer!
Even neuzen en gewoon doen, prijs weegt niet op tegen het plezier en de mogelijkheid tot afwisselen…
De Navitimer kun je als je staal erbij heb zo ontzettend all round maken, ik zeg gewoonweg altijd DOEN.
Thnx, inderdaad super comfortabel die banden en een echte aanwinst. Rond de 1k voor een band is uiteraard wel heftig dus zelfs voor de trigger happy een overweging waard
Wat vinden jullie van deze Navitimer 8? Er is veel kritiek op omdat hij totaal niet op een ‘echte’ navitimer lijkt. Toch vind ik hem prachtig !
Eens.
Was ff wennen maar moet toegeven dat ik het nu een erg aanlokkelijk horloge vind.
Dus ja, MOOI
Het is vooral een verkeerd gekozen naam, hadden ze anders moeten doen.
Zeker een mooie uitvoering, naam past niet bij het model inderdaad…
Toch zitten er veel details van weleer in verwerkt.
Vind het ook erg Breitling herkenbaar .
Ja het is braaf en een soort van ander pad, maar toch ook weer niet.
Ik als Breitling liefhebber vind het zeer zeker een knappe echte Breitling met een volkomen fout gekozen benaming .
Ik zal vast niet de enigste zijn… hoop ik…
Die meneer Kern heeft dacht ik 4% van de aandelen gekregen .
Ik denk dat hij niks doet wat Breitling zal schaden !
1070 euro kost ie…poh!
Ik heb in 2010 een goud-stalen pilotband gekocht voor destijds € 1.900,- wat een geld.
Veel geld zeker.
Ik had eroverheen gestapt… eenmaal om de pols ben je het pinnen direct vergeten…
Precies… beter duur als niet te koop
Net toch nog even gekeken naar die band die ik wil maar die bevat tóch geen goud al doet de prijs anders vermoeden