Alles wat “mooi”, moeilijk en/of geld kost in het productie-/afwerkingsproces doen ze niet meer; weinig investeren en veel laten betalen.
Die pushers en crowngard
Dat lijkt mij ook inderdaad, begreep dat er bij de nieuwe banden geen “manufacture en suisse” meer in staat. Komt er op neer dat ze dus niet meer in Zwitserland gemaakt worden, in mijn ogen not done. Daarbij lijkt het erop dat zowel bij de superocean 2 en de Avenger de wijzerplaten gedrukt zijn in plaats van opgelegd. Ben daar nog niet helemaal uit omdat ik ze nog niet in het echt heb gezien. Maar het lijkt er sterk op, en dan krijg je als klap op de pijl een te heet gewassen horloge doos bij😅
Check , mijn eerst gedrukte en bij het doel van dit horloge is dat helemaal ok.
Ik heb de vernieuwde lijn nog niet gezien, maar jullie woorden klinken best beangstigend
Dit is nou echt een stoer werk horloge
Of als je op survival gaat
Dank mijnheer
En ja, absoluut mee eens
lume zal ook wel top zijn
breitling blijft toch echt wel in mijn top 3
Gezien mijn collectie, bij mij ook!
Zie dat hij linkt ipv foto.s in mijn vorige post… ff aanpassen
Die navitimer is ook echt gaaf, ik zie ze ook met gouden band ( paar x zitten kijken )
Maar dan wordt ie echt heel kostbaar, en vind hem eigelijk op leer mischien nog wel mooier.
Leer of kwaliteit canvas staan echt het meest mooi voor mij.
Die gouden bracelet is echt bizar qua prijs, zonde geld want neemt echt teveel aandacht weg van het horloge zelf.
Als “kreeg” ik hem erbij, had het niet gedaan.
100% gelijk.
Net nog even zitten kijken en de band is te druk.
Jij hebt de mooiste uitvoering.
Deze is nog voordat Kern en consorten het overnam, door hen geschrapt omdat ze dit soort (quartz) modellen niet van toegevoegde waarde vonden. In mijn juist een erg leuk model! Ik doel ook niet op deze eigenlijk, dit horloge is zo ontworpen, licht materiaal en geen gepolijst staal etc. Het gaat mij meer om de afwerking waarbij voorheen de indexen waren opgelegd, en die nu on de plaat gedrukt zijn met een zilver laagje zijn geverfd.
Zeker met de gouden vouwsluiting.
Met de fotografische kwaliteiten van @anon53002072EV ben ik nog steeds erg benieuwd naar de plaatjes.
Ow ja verrekt. Komen er na t weekend aan.