Waar heb je die plaat gekocht dan?
Via eBay staan er geregeld best vaak op je moet wel geluk hebben met de kleur en best prijzig
Toch een mooi resultaat, de nieuwere versie waar de plaat oorspronkelijk inzit heeft geloof ik vergulde chrono knoppen en bezel inserts.
Deze de gouden, dus beste van beide werelden
Klopt. Vind het niet heel fijn dragen. Te stevig/stijf is denk de beste omscjrijving.
Ook op de chronomat gebruikt ik hem nooit.
Vind de doorn sluiting echt vele malen fijner.
Volgens mij bij mijn eerste foto.s hier op HF zat hij erop.
Ik vind het schitterend, maar had hem liever op je horloge gezien.
Nee helaas
Eens!
Zoveel eleganter dan een doorn.
Maar het comfort is voor mij stuk minder.
Op die band is toch steeds het mooiste. Na de corona toch terug deze eens aanschaffen voor op de vouwsluiting
Dit kan echt niet, hoe lang draag je die band met die sluiting inmiddels? Ik had op mijn sluiting (stalen band) met een week normaal dragen er al heel wat krassen op staan.
Ook maar even voorstellen.
Al jaaaren geïnteresseerd in horloges maar nooit echt geld voor (over) gehad. Afgelopen winter een B13050.1 goud staal gekocht.
Draag hem elke dag. Heeft ook her en der een krasje maar dat mag ok wel na 20 jaar… denk nog wel eruit te poetsen.
Vooralsnog poets ik m met dreft, haha. Ook heb ik cape cod doekjes; laatst op een klein stukje binnenkant van de band getest en dat zag er wel OK uit. Buitenkant nog niet gedaan.
Eerdaags nog een watchwinder bijhalen en voor de rest beetje rondkijken. Vind omega rolex en breitling over het algemeen wel mooi en heb een voorliefde voor schakelbanden versus leer.
Tot nu toe is mn favoriet de Breitling Navitimer
Welkom!
Ik vind dit zo’n gaaf horloge he!
He hallo… gave foto van een prachtig horloge!
Vind dit toch wel veel mooier dan de meeste horloges van tegenwoordig, net vandaag mijn Superocean ii 42 mm binnen gekregen maar ben al aan het zoeken voor dit horloge, ook al zijn ze al Ong. 20 jaar oud, blijft een van mijn favoriete.