Breitling Only Deel II (Deel 1)

:joy::joy: Ieder zijn hobby :wink:

14 likes

:joy::joy::joy::joy:
Eerder iedere gek zijn gebrek…geintje

1 like

Ik kom deze occasion toevallig tegen op internet. Voor mij een eh… tikje te duur.
Maar de band intrigeert me. Slechts drie van verkocht in Nederland zegt de juwelier.

Wie van jullie hebben de andere twee? :thinking:

6 likes

Geen exact idee, maar wel een vaag vermoeden in welke hoek je dit zou kunnen vinden🤣

Is deze band van goud ?? :dizzy_face:

Het horloge wel, dan zal de band dat ook wel zijn.

:crazy_face: de zilver is al rond de 1000€ !! en moeilijk te vinden, deze is zeker heel zelden

Blijkbaar wel:

image

1 like

Ik snap niet dat ik niet eerder gezien heb wat een heerlijk horloge dit is! Ontpopt zich als een van mijn favorieten!

30 likes

Misschien omdat je niet de gelegenheid hebt gehad om hem eens te passen

:neutral_face::slightly_smiling_face::joy:

3 likes

Dat zal het zijn idd :rofl::sob:

1 like

16 likes

15 likes

Bizar he, de full gouden band kost je serieus VEEL geld en dat bovenop het al eng dure horloge maakt het echt niet te geloven duur. (dacht uit mijn hoofd 17k extra voor de bracelet.)

Nope, ik heb de gouden band niet gekocht. Gekkenwerk.

Ik betaalde al 1400 extra voor alleen een gouden sluiting, gelukkig was het lederen bandje dan wel weer “gratis”
Bizar…

20 likes

14 likes
4 likes

Breitling Avenger GMT 45mm Red Arrows Ltd edition.
Is uit sinds februari. Ik moest heel erg mijn best doen om 1 van de 220 exemplaren te krijgen. In Nederland konden diverse grote juweliers mij niet helpen. Diverse juweliers vertelde mij dat dit horloge niet leverbaar was in NL. Uiteindelijk wilde een juwelier in Londen mij wel helpen. Dus misschien wel een primeur in Nederland.

37 likes

Damn die gesp is net zo duur duur als mijn Sinn :joy:

1 like

Ik snap nu die vlieger zonnebrillen beter! Mooi ding👍

Mooie aanwinst, zeker speciaal. Mooi die band zo half/half :ok_hand:

1 like