Breitling Only Deel II (Deel 1)

Mijn beste,

Vanochtend mijn Breitling Colt gmt om de pols gegespt. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

19 likes

Nog eentje van gisteren :blush:

32 likes

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/8/e/7/8e725ceb2105ad4813360d48343dcf5cc4148a22.jpg

17 likes

17 likes

prachtig!

2 likes

:slightly_smiling_face::+1:

24 likes

Mooi hoor! Gefeliciteerd met je aankoop.

1 like

http://www.donindiano.net/watches/breitling/superocean/superocean_professional

Oeps, vergissing. Ik dacht eerst dat het een SuperOcean was, maar lijkt een gewone Colt van rond die tijd. Ik zoek het vanavond op.

Nog wat aan het oefenen geweest met foto bewerking op de smartphone :laughing:
Beetje zomer gevoel erbij :sunglasses:

20 likes

Dat is blijkbaar een quartz

Staat in de Chronolog 02 catalogus uit 2002.

6 likes

12 likes

2011 Quartz A74380

1 like

Klopt Ja. We apart dat mijn wijzers net wat anders zijn dan degene op de foto. Ik heb ze wel meer gezien met mijn wijzers dus die zijn wel origineel volgens mij.

Ik ben al even op zoek naar een Superocean Heritage. Omdat ik niet al te dikke polsen heb wil ik een 38 mm dus ben ik aangewezen op de eerste versie Heritage. Nu kom je deze al niet heel vaak tegen en nu heb ik mijn oog laten vallen op een bronzen exemplaar op Chrono. Ziet er nog erg goed uit maar is wel van 2007. Navraag gegaan over service geschiedenis en dan krijg je zoals vaak het antwoord dat hij door hun eigen horlogemaker goed nagekeken is. Hij heeft een Amplitude van 280 en een afwijking van +4 seconde. Binnen de COSC norm dus. Maar goed, horloge is van 2007, wat heeft de horlogemaker exaxt gedaan/vervangen en hoe groot is de kans dat ik toch op korte termijn tegen een full service aanloop. Wat denken jullie?

Geen antwoord op je vraag maar heb je de 40mm al eens gepast?

Mijn polsen zijn 17cm en ook een 42mm

De 40? Volgens mij zijn er toch alleen de 42 en 46? Niet gepast maar als ik naar mijn huidige horloges kijk, een Seamaster midsize en een Colt 38 mm vind ik die maat prima. Een 42 lijkt me wat fors…

Kan je eens een wristshot maken?

Je hebt gelijk. Ik bedoel idd de 42.
Vanwege de korte lugs draagt hij m.i. klein.

8 likes

Thanks. Ik heb zelf ook 17 cm (mijn polsen) en in twijfel. Zou wellicht net gaan maar ik vind iets kleiner toch net wat lekkerder dragen denk ik.

7 likes