Breitling Only Deel III

16 likes

12 likes

Heerlijk zeg! Back to basics voor de Navi. I like it.

1 like

Maar, maar, maar zitten hier dan niet de subdials te laag voor jou? :thinking: :wink: :sweat_smile:

1 like

Dat dan weer wel, ach, misschien kan ik wennen :sunglasses: :grin:
Anyway, als ze er 7-8-9k voor willen, wat ongetwijfeld zo zal zijn, dan pas ik al.

1 like

Anders laat maar weten als deze niet bevalt:

1 like

Die MKII bevalt super, maar zou eventueel weg kunnen om m’n volgende spaardoel te spekken. Dus als je me een PB zou willen sturen dan kan dat :smirk:

Edit, al denk ik dat de bracelet qua sizing niet goed zou matchen met jouw pols, Yong :sweat_smile: :beers:

Was meer wat stoken, vintage is een gebied waar ik me niet comfortabel bij voel.

Nog steeds een Polerouter bovenaan de lijst?

Dat veranderd dagelijks. Polerouter is terug wat meer op de achtergrond verdrongen moet ik zeggen. Ze zijn wel érg duur geworden en ik weet toch niet zeker of ze dat wel waard zijn. Liever terug een nette Connie denk ik. Vintage Omega blijft geweldig.

1 like

Even een korte werkpauze!

12 likes

Ben je niet bang dat je uurwerk gemagnetiseerd raakt?

Goed punt maar valt hier wel mee vwb inductie en magnetisch veld. Maak me meer zorgen om nabijheid iPhone en MagSafe.

Heb jij er wel eens last mee/van gehad?

Nee, maar hoor dat laptops daar best wel eens voor kunnen zorgen.

7 likes

9 likes

Reverse panda zo te zien alleen in 43 en 46mm.

En het zijn geen prijspakkers…

1 like
1 like

Ik ga maar weer door met mn zoektocht naar een vintage 806.

Mooi hoor!
Twee bedenkingen:

1. die stalen band is echt lelijk
  2. 8.3k… vind ik zo’n 2k te veel
1 like

Aan de ene kant leuk dat Breitling het oude logo weer gebruikt, maar ik zie toch veel liever de wings. Bij voorkeur applied. :v:

Sowieso wel een mengelmoesje bij Breitling wat betreft logo’s. Volgens mij gebruiken ze er nu drie door elkaar heen.

3 likes