Breitling Only Deel III

Continuing the discussion from Breitling Only Deel II (Deel 1).

Previous discussions:

15 likes

Hier weer de ruimte voor antwoord. Vorige topic was dicht

1 like

26 likes

Wees niet bang @Drebin (merk dat het je hoog zit) maar dit is inderdaad netjes gecommuniceerd.
Net als de achterzijde die gelast was, de waterschade waardoor de wijzerplaat een enorme patina heeft en de chrono die niet heel goed functioneert.
Overigens heb ik hem na mijn vraag hier op HF naar mijn horlogemaker gebracht en deze heeft de grote wijzer hersteld en het horloge nagelopen en het betrof gewoon een originele wijzerplaat (alleen 70 jaar oud) met waterschade en een Landeron uurwerk (wat heel gebruikelijk was in die tijd).

Heb uitgebreid contact gehad met de koper waarbij er foto’s en filmpjes zijn gestuurd.

Zoooo, nu ben je helemaal bijgepraat en kan je het los laten :wink:

3 likes

Ah kijk, keurig dan.
Ja ik vind het trouwens storend als mensen vieze zaakjes er op na houden. Maar nu niet het geval.

Kudo’s voor jou dan

1 like

Even een foto van een Breitling, want dat is het gene wat de meeste willen zien!

15 likes

Begrijp ik heel goed, maar dan zou ik hem niet niet aanbieden (als ik zo zou zijn, wat ik niet ben hoor haha!)

2 likes

Nog een plaatje

10 likes

21 likes

Colt Chrono

16 likes

Riep er iemand “Breitling”?

10 likes

Kijk zo eentje heb ik dus nog niet eerder gezien. Wat voor uurwerk zit daar in?

Nochtans een vrij populair model de Colt Chronograph en vlot beschikbaar op de 2dehands markt

22 likes

De nieuwe Endurance Pro IRONMAN…bof, bof… :confused:

19 likes

Wat een lekkere klapper zeg :heart_eyes:

17 likes

Ik zag hem net voorbij komen en zie dat je hem al gepost hebt… ik vindt hem :heart:

Het zou mij de € 200,00 extra waard zijn :money_with_wings:

2 likes

14 likes