Breitling Only Deel II (Deel 1)

Heerlijk licht horloge met een verschrikkelijk hoog draagcomfort ( je vergeet hem gewoon af te doen)
Maar ik krijg er de klik niet mee🤔

7 likes

Stiekeme crosspost :shushing_face:

17 likes

Deze draagt geweldig……

13 likes

met mijn 01 deze problemen niet getest. zet nu de chronograaf aan voor je. kijken wat gebeurt. Maar is een chronomat. Zou niks uit noemen maken is tenslotte zelfde uurwerk

Hoop niet dat daar hetzelfde resultaat uit komt. Maar ben zeker benieuwd wat uw resultaten worden.

1 like

Nou. We zijn ruim 2 dagen verder, maar de mijne net gereset en liep nog

1 like

Kijk dat is al een 100% beter resultaat.

Volgens mij moet zoiets ook gewoon doorlopen. Vastlopen of stilstaan enz zou toch niet moeten kunnen. niet dat je een stopwatch/chronograaf gebruikt voor meer dan een dag te timen maar toch!

1 like

Mijn NA, lang naar gezocht en eindelijk gevonden

20 likes

16 likes

15 likes

Nice !!

2 likes

22 likes

zoutelande :heart:

10 likes


woonkamer/werkkamer :upside_down_face:

12 likes

Lekker in het zonnetje :sunglasses:

13 likes

Gefeliciteerd! Blijft een knaller :hugs:

1 like

Vraagje,

Was deze niet het onderwerp van een topic waarin over de echtheid werd gesproken (en sterk werd getwijfeld om het zacht te zeggen)?

https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-vintage-breitling-chronomat-uit-de-jaren-50/339686

Het topic is verwijderd inmiddels. Dus kon het niet vinden. Hopelijk heeft @JayJayLookaLike dit wel keurig verteld aan de koper dan?

Zelf trouwens niet een kenner, maar het topic en de onderbouwingen leken plausibel.

En op slot :crazy_face:

5 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Breitling Only Deel II (Deel 2).