Breitling Only Deel VII

De discussie wordt voortgezet vanaf Breitling Only Deel VI - 4077 van Hornet.

Eerdere discussies:

3 likes

Ik zit steeds vaker naar een CB0110 te gluren…
Zo door en door het Breitling van Schneider

27 likes

Yeah, deel 6 alweer!

1 like

Die is echt VET :sunglasses:

2 likes

Is zeker een topper hoor👌

18 likes

Ik heb deze al weer een dikke anderhalve week om de pols. Ik zou het best met één horloge afkunnen :sunglasses:

25 likes

25 likes

26 likes

32 likes

Mijn semi-perpetual Navitimer in oktober 2022 (!) weggebracht voor een full service à + € 1.500. Telkens functioneerde hij na terugkomst niet goed. Afgelopen zaterdag is hij voor de 4e keer terug gekomen met de toezegging dat hij dit keer door de beste vintage horlogemaker van breitling uit Zwitserland is hersteld. Alle functies lijken weer te werken maar bij thuiskomst kwam ik erachter dat bij de opening tussen de kast en het deksel een fikse beschadiging zit. :scream:

Wat akelig en wat gênant. Als hij nu weer 3 maanden weg zou moeten voor service gaat hij voor de 5e keer naar breitling en duurt dit hele verhaal al meer dan 1,5 jaar. Vrij bizar!

11 likes

is ook vrij groot en ook op een vreemde plaats :flushed:

1 like

Jeetje man, lijkt wel of ze onder de lug door zijn geschoten? Ai ai ai….bijzonder ongelukkig allemaal na zoveel keer terug.

Anders wel alvast melden en even dragen zodat je zeker weet dat het horloge goed loopt? Anders komt er misschien nog een keer een retourtje.

1 like

Ja ik wil hem ook zeker even testen op alle functies. Er zit een maand, week, datum en dagaanduiding op. Voorheen blijf hij op een bepaalde datum en later op een bepaalde dag hangen. Ik wil dus eerst ook even testen of alle functies goed lopen. Alleen jammer dat het deze maand dan net 29 februari wordt. Dat is het enige waar dit horloge geen rekening mee houdt. :joy:

3 likes

Baluh man dat verwacht je niet van een Breitling ik heb persoonlijk een Navitimer maar nooit geen problemen misschien een maandag morgen model

1 like

Daar zou ik goed ziek van worden :grimacing:

1 like

Ik zou echt kapot zijn, precies de reden dat ik dat hele ding altijd fotografeer voordat hij me verlaat.

1 like

Bij dragen zie je het eigenlijk niet. Het zit niet op een opvallende plek en het zal vast wel te herstellen te zijn. Maar zo langzamerhand vraag ik me wel af wat je nu krijgt voor de € 1.500 die is neergelegd voor een service.

Ik heb er gewoon geen trek in dat het horloge weer maanden weg moet voor herstel.

Gelukkig word ik elke keer weer blij als ik het horloge weer zie als hij weer terug is bij de juwelier. Toch begint het horloge nu wel een beetje zure smaak te geven. Je investeer flink voor een perfect werkend gecompliceerd horloge maar tot nog toe blijkt die investering weinig waard.

2 likes

Ik had al een nare na smaak toen mijn gloednieuwe navi de minuten van de chrono niet goed optelde. Gelukkig na 1 service onder garantie lijkt alles weer in orde. Maar jouw verhaal is toch wel heftig ja.

Snap ik, maar het horloge kan er niets aan doen.
Ik zou zeker verhaal gaan halen …

1 like

Mag ik vragen wat er extra is gedaan voor dit bedrag, een full service kost €870 en optioneel €120 voor polijsten?