Breitling Only Deel VI

Dan kies ik 2 keer de chrono :joy: :joy:

1 like

M’n eerste poll … was al blij dat ik het voor mekaar kreeg , gaat toch mooi gelijk op :grimacing:

Mooie GMT, maar je weet toch dat dat niet de nieuwe gmt is :wink:

2 likes

De bezel is per ongelijk verzet.
2e tijdzone is Washington DC :wink:

2 likes

100% mee eens, echter ben ik na een klein jaar de nieuwe Chronomat B01 42 te hebben gehad genezen van deze iteraties. Ze zien er idd stoer en vol uit, maar de kleine secondewijzer vond ik irritant en het ‘chrono’ gedeelte functioneel gezien vrij nutteloos…
Dit laatste argument tav functionaliteit vind ik ook voor GMT’s.

Daarom voor groen gekozen!

3 likes

Geen idee. Volgens mij is het de laatste versie Avenger 43 GMT. Maar praat me gerust bij.

15 likes

Ik zal wel ff de breitling site voor je opzoeken en de verschillen naast elkaar zetten …
Voor de een zijn ze het zelfde voor een breitling liefhebber genoeg verschillend van elkaar :wink::+1:


7 likes

Wat mij betreft de Chrono, anders de oude GMT 43 mm
Ik kan niet wennen aan de nieuwe Avenger en de nieuwste GMT, ik vind de rand een beetje saai

28f946b38df4c585d9d77fb15e231bb869553d90_2_371x500

Maar de top in avenger blijft nog deze :

13 likes

Ik vind de nieuwe mooier.( maar dan wel met stalen band )

3 likes

Dit is de Avenger 44 GMT. Ik heb het over de 43 GMT.

2 likes

De nieuwe GMT is 44 mm. ( de vorige 43mm of 45mm )

1 like

Precies en ik had het alleen maar over de laatste (nieuwste) 43 (43 mm uitvoering) en niet over de nieuwste GMT in het algemeen.

@gvr55 liet toen zijn mooie oudere Avenger II 43 GMT zien. Daar ging het over.

Maar ik begrijp dat de nieuwste GMT de 44 is. :blush:

1 like

Tja, het blijft natuurlijk het vorige model. ( niet dat dat verder iets uitmaakt )
Voordeel is nog dat die een stukje goedkoper was ! ( en voor de liefhebber van het vorige model…hou Breitling Outlet in Roermond in de gaten, daar gaan ze voor -30% )

1 like

Weet ook niet wat de 44 L2L doet. Bij de 43 is dat al een forse 50 mm. Echt mijn maximum.

15 likes

Blijft een lekker horloge de Chronomat Evolution👌

1 like

Zou ik nog wel eens in een two-tone willen hebben :thinking:

1 like

Ik zit steeds vaker naar een CB0110 te gluren…

6 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Breitling Only Deel VI (Deel 6).