Welke is mooier ?
De groene of de chrono
- Avenger 42mm groen
- Avenger chrono 43mm zwart
De Chrono by far! Veel meer horloge, de Breitling-look en het wings logo. Maar ik ben totaal niet gecharmeerd van de nieuwe Avenger en wel van het vorige model Avenger. Misschien ben ik daarom bevooroordeeld, ik heb zelf ook de Chrono, weliswaar in 45mm maar toch.
Vooral dat , maar goed ik kan me voorstellen als je later bent ingestapt je ook minder hebt met de “oude” look …
Absoluut de chrono, niet dat de groene niet mooi is, maar de chrono is m.i. een “echte” Breitling en even ter info; ik heb voor mijn Flying Fish dezelde band besteld.
Staat zo goed op de chrono
In welke tweede tijdzone bevind jij je?
Geweldig dat je maximaal 2 stemmen mag uitbrengen🤣
Ik kan echt niet kiezen. Beiden zo mooi!
Dan kies ik 2 keer de chrono
M’n eerste poll … was al blij dat ik het voor mekaar kreeg , gaat toch mooi gelijk op
Mooie GMT, maar je weet toch dat dat niet de nieuwe gmt is
De bezel is per ongelijk verzet.
2e tijdzone is Washington DC
100% mee eens, echter ben ik na een klein jaar de nieuwe Chronomat B01 42 te hebben gehad genezen van deze iteraties. Ze zien er idd stoer en vol uit, maar de kleine secondewijzer vond ik irritant en het ‘chrono’ gedeelte functioneel gezien vrij nutteloos…
Dit laatste argument tav functionaliteit vind ik ook voor GMT’s.
Daarom voor groen gekozen!
Geen idee. Volgens mij is het de laatste versie Avenger 43 GMT. Maar praat me gerust bij.
Ik zal wel ff de breitling site voor je opzoeken en de verschillen naast elkaar zetten …
Voor de een zijn ze het zelfde voor een breitling liefhebber genoeg verschillend van elkaar
Wat mij betreft de Chrono, anders de oude GMT 43 mm
Ik kan niet wennen aan de nieuwe Avenger en de nieuwste GMT, ik vind de rand een beetje saai
Maar de top in avenger blijft nog deze :
Ik vind de nieuwe mooier.( maar dan wel met stalen band )
Dit is de Avenger 44 GMT. Ik heb het over de 43 GMT.
De nieuwe GMT is 44 mm. ( de vorige 43mm of 45mm )