Breitling Only Deel VI

Welke is mooier ?

De groene of de chrono :thinking:

• Avenger 42mm groen
  • Avenger chrono 43mm zwart
0 stemmers

7 likes

De Chrono by far! Veel meer horloge, de Breitling-look en het wings logo. Maar ik ben totaal niet gecharmeerd van de nieuwe Avenger en wel van het vorige model Avenger. Misschien ben ik daarom bevooroordeeld, ik heb zelf ook de Chrono, weliswaar in 45mm maar toch.

3 likes

Vooral dat , maar goed ik kan me voorstellen als je later bent ingestapt je ook minder hebt met de “oude” look …

1 like

Absoluut de chrono, niet dat de groene niet mooi is, maar de chrono is m.i. een “echte” Breitling en even ter info; ik heb voor mijn Flying Fish dezelde band besteld.
Staat zo goed op de chrono :wink:

1 like

Mag de nieuwe Avenger 43 mm GMT ook meedoen met de poll? :clown_face:

10 likes

Dan gooien we de oude Avenger II 43 GMT er ook in :wink:

14 likes

In welke tweede tijdzone bevind jij je? :grin:

1 like

Geweldig dat je maximaal 2 stemmen mag uitbrengen🤣
Ik kan echt niet kiezen. Beiden zo mooi!

1 like

Dan kies ik 2 keer de chrono :joy: :joy:

1 like

M’n eerste poll … was al blij dat ik het voor mekaar kreeg , gaat toch mooi gelijk op :grimacing:

Mooie GMT, maar je weet toch dat dat niet de nieuwe gmt is :wink:

2 likes

De bezel is per ongelijk verzet.
2e tijdzone is Washington DC :wink:

2 likes

100% mee eens, echter ben ik na een klein jaar de nieuwe Chronomat B01 42 te hebben gehad genezen van deze iteraties. Ze zien er idd stoer en vol uit, maar de kleine secondewijzer vond ik irritant en het ‘chrono’ gedeelte functioneel gezien vrij nutteloos…
Dit laatste argument tav functionaliteit vind ik ook voor GMT’s.

Daarom voor groen gekozen!

3 likes

Geen idee. Volgens mij is het de laatste versie Avenger 43 GMT. Maar praat me gerust bij.

15 likes

Ik zal wel ff de breitling site voor je opzoeken en de verschillen naast elkaar zetten …
Voor de een zijn ze het zelfde voor een breitling liefhebber genoeg verschillend van elkaar :wink::+1:

7 likes

Wat mij betreft de Chrono, anders de oude GMT 43 mm
Ik kan niet wennen aan de nieuwe Avenger en de nieuwste GMT, ik vind de rand een beetje saai

28f946b38df4c585d9d77fb15e231bb869553d90_2_371x500

Maar de top in avenger blijft nog deze :

13 likes

Ik vind de nieuwe mooier.( maar dan wel met stalen band )

3 likes

Dit is de Avenger 44 GMT. Ik heb het over de 43 GMT.

2 likes

De nieuwe GMT is 44 mm. ( de vorige 43mm of 45mm )

1 like