Breitling Only Deel VI

Die bezel ziet er afgeragder uit dan menig curbstone op een willekeurig F1 circuit. Doe er mee wat je wil.

2 likes

Daar doe ik zeker wat mee, ik sta overal voor open…dus kom maar op

1 like

:heart_eyes:

18 likes

18 likes

Ja volgens mij was het

En is het nu

Snap niet dat er niet gewoon een Breitling B (ingetogen)in graveren, zoals het nieuwe logo. Zal persoonlijk zijn maar voor mij voelt dit een beetje kaal en of afgeraffeld.
Dit is dan toch net iets mooier

Maargoed , genoeg offtopic nu.

6 likes

Mee eens hoor. Kleine moeite lijkt me.

Plaatje als suggestie…

12 likes

Straalt meer klasse en kwaliteit uit, doet mij een beetje denken aan een goedkope knock off die de moeite niet heeft genomen om de achterkant af te werken en zomin kosten te besparen.

2 likes

Ik vind die allemaal niet mooi , de oudere versies wel maar goed dat is al zoveel jaar geleden …

10 likes

Idd :+1:

1 like

Serieus … ik denk dat ze net als andere merken gewoon naar rolex kijken en zien dat de achterkant niet het verschil zal gaan maken :wink:

Maar simpel vind je iets aan horloge niet mooi, gewoon wat anders kopen dan je eigen druk maken , keuze genoeg :+1:

4 likes

Of gewoon een glasbodem :sunglasses:

20 likes

20 likes

23 likes

19 likes

18 likes

Goedemorgen BreiBarians,:rocket:

30 likes

22 likes

Ik merk dat ik teveel horloges heb en er wel wat weg mag (ligt veel stil) maar het zijn stuk voor stuk toppers wat het erg lastig maakt :joy::+1:

25 likes

21 likes

Lijkt mij verstandig dat je deze groene Avenger voor een veel te vriendelijke prijs hier in het blauw zet, als je het mij vraagt :wink:

2 likes