Breitling Only Deel VI

Continuing the discussion from Breitling Only Deel V - 4055 van MPK.

Previous discussions:

2 likes

20 likes

Nieuw topic met hopelijk nog veel meer Breitlings :heart_eyes:

Ik zit een beetje in dubio met mijzelf. Moet ik deze Avenger 45 Chrono houden of wegdoen? Sinds de komst van de Colt 44 is die samen met de SuperOcean 44 mijn favoriet.

23 likes

Het gaat snel in het Breitling topic. Deel 6 al.

1 like

Nieuw topic, even een plaatje!

32 likes

Moet even nieuwe plaatjes schieten, maar ben nog steeds in mijn nopjes met de laatste aankoop. Draag hem gemiddeld een dag of 4-5 per week.

37 likes

zou ik chrono houden en colt eruit

2 likes

Welke kleuren zijn de colt en ocean?

Ik zou denk ik de chrono eruit gooien. Maar hangt af van hoe de andere twee zich tot elkaar verhouden

2 likes

Mellow yellow! :star_struck:

34 likes

Wat een ongelooflijk mooi horloge man👍

2 likes

20 likes

De Colt draagt zo lekker!

De SuperOcean is zwart (op staal en rubber), de Colt is blauw (op staal, rubber en militairy).

De chrono hoeft natuurlijk niet weg. Vandaag maar weer eens om doen :wink:

2 likes

`

Crosspost, een heel fijne klok dit.

28 likes

Ik zou nog even rustig afwachten en langer laten bezinken. Voor je het weet zijn de interne meningen en gedachten weer anders! Bezint eer gij begint. Etc.

Even voor de duidelijkheid, dit geldt dubbel zo hard voor mijzelf en kan het daarom ook beter/net zo goed tegen mijzelf zeggen! Vind dat ik het daarom ook wel tegen een ander mag zeggen. :innocent:

2 likes

Mooie combi met die band :sunglasses:

2 likes

Is ook prima advies!

Het gekke is, nu heb ik hem vanmorgen omgedaan en vind ik hem weer helemaal fantastisch. Toch een beetje haat liefde verhouding zo. En dat is nog geen argument om hem weg te doen.

3 likes

:+1:t2: Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald!:wink:

2 likes

Even xpostje doen :innocent:

37 likes

Kan het nóg zomerser? Denk het niet! :sunglasses:

2 likes

Misschien met een cocktail erbij :grin: :tropical_drink:

2 likes