Breitling Navitimer een echte Topper

Voortzetting van de discussie Breitling Only Deel VI:

Ik ben verliefd.

25 likes

Wij allebei.

9 likes

Wij alle drie :wink:

14 likes

Doe ik ook nog maar een keer mee

16 likes

De Navitimer is idd wel een topic op zich waard.

En bovenal een comfortabel horloge!

13 likes

Klopt, niet zoals de eelt plek die ik krijg van mijn rolexxen :rofl:

1 like

Is die er niet al?
Ik ben ook een fan! Ik heb er al een aantal versleten.
Ik heb van onderstaande horloges alleen nog de Cosmonaute FBIS (First Breitling in Space)

14 likes

Ik ook.:heart_eyes: Wat een beauty!:ok_hand:

1 like

Gezellig! Ook maar even mee spammen dan.

11 likes

Inderdaad een echte topper en een tijdloos icoon!

3 likes

Heerlijk ding! :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Navitimer’s nee, dat is echt niet mijn ding…

13 likes

Goh, ik dacht even: wat zit de lumen er beroerd op :sweat_smile:

Ja is een Chinese :p, ar coating plus flits.

1 like

8 likes

En een hele mooie band.

2 likes

Dank je. Het is deze:

1 like

De blauwe uitvoering is (nog) mijn jongensdroom

Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit forum en mijn jongensdroom was het kopen van een blauwe Breitling Navitimer. Nu ik wat ouder ben, heb ik het budget om er een aan te schaffen en kan ik eindelijk mijn jongensdroom waarmaken voor mijn 60ste verjaardag. Na wat deskresearch ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een Breitling Navitimer met een donker blauwe wijzerplaat, witte subdials en een blauwe lederen band wil en dan ook nog in de 43n mm uitvoering. Nu blijkt dat mijn keuze niet meer in de winkel (nieuw) te koop is, alleen in 46 mm en dat vind ik echt te groot. Ik ben dan ook bereid een uitstekende 2de hands te kopen, mits voorzien van alle papieren en ook in ZEER goede staat e.d.

Nu is mijn vraag, mbt mijn “ideale” keuze: zijn er bepaalde type jaren e.d. die ik het beste wel of niet kan kopen? Waar moet ik op letten?, waar vind ik die? (nergens te vinden op Internet, wel veel in de zwarte uitvoering en die wil ik niet) en hoe weet ik 100% zeker dat het een echte is? (er wordt volgens mij heel veel neppe aangeboden, papieren en dozen zijn ook na te maken, toch?)

De gouden tip wordt persoonlijk door mij beloond met een fles wijn uit mijn eigen collectie :blush:

Alvast dank en alle tips zijn zijn welkom

Kijk ook op chrono24 om je te oriënteren qua model en type. Succes