Breitling Only Deel VII

(Semi) perpetual is op basis van offerte.

Oh, obv refnr. op de site leken het vastgestelde prijzen.

Balen! En heel herken. Heb een gelijke ervaring gehad in 2015. Was zelfs de reden om HF lid te worden om het ongerief te delen. Dáár ben ik dan weer wél blij om!:wink:

Even uit pure nieuwsgierigheid, waarom zo weinig Breitlings op een nato hier? Geen Breitling ding…?
Zelf draag ik ze regelmatig op een nato.

1 like

Inderdaad heel vervelend maar het is maar een horloge hoor…

Het is voor mij dus absoluut niet gewoon maar en horloge.
Ach ieder kijkt er anders na.

1 like

Niet mooi en daarom niet mijn ding. Ik geef de voorkeur aan leer, rubber of staal. Al moet ik zeggen dat ik mijn SuperOcean nooit op staal draag en de band in het doosje in mijn la heb liggen.

Nato’s zijn niet mijn ding, ooit eens geprobeerd maar beviel mij van geen kanten.
Drg mijn Breitlings op leer of staal :+1:

Draagt lekker op nato maar je moet er wel van houden. Wissel af en toe af tussen rubber, nato of staal.

25 likes

27 likes

22 likes

Is er nog iemand opzoek naar een klein Breitling vliegtuigje? Kwam deze toevallig tegen op Marktplaats:

9 likes

36 likes

Sinds ik deze heb denk ik steeds meer om de collectie te verkleinen. Draagt erg prettig.

29 likes

Ocean @ ice

25 likes

Klein :joy: ik dacht leuk voor op het kantoor :face_with_peeking_eye:

3 likes

Ik vind een Nato geen mooie band en heb een voorkeur voor staal, rubber en leer. Naar mijn smaak ziet een Nato er een beetje cheap uit voor een high end horloge (geen oordeel, het is slechts smaak).

1 like

Wacht maar even tot het nieuw gevoel wat gezakt is…:smile:

Ik spreek uit ervaring!

Zo mooi, te mooi voor mij. Daarom in het blauw :innocent:

35 likes

28 likes