Kijk aan! Het hoogste punt bereikt!
Lijkt zo afgaand op de foto een mooie plek om te gaan wonen!!!
Ja misschien wel, alleen lijkt de dial zo enorm op de SuperOcean A17340/A17360 die ik op het oog hebt. Dus dat is niet erg complementair.
Dit is verreweg de mooiste .
Deze 38m. schoonheid verkopen voor dat? Nee zou ik echt niet doen.
A17360 is wel een mooier model, met opgelegd logo. Wel een automaat ipv een quartz.
Ik vond een a17345 ook leuk. Ook opgelegd logo.
Als je pols groter is dan 17 cm zou ik het gewoon doen.
Doe ik ook maar effe mee vandaag, is in mijn collectie één met de comfortabelste maat op de pols, super betrouwbaar, nieuw gekocht, nog nooit service gehad nooit geen tikkie verkeerd geen krassen monster, altijd mee op reis, vele zeeën op duiktocht bezocht.
Fijne dag nog.
Groeten Leen,
NA sinds vrijdag.
Zag ‘m online en de band greep meteen mijn aandacht! Vrijdag in het echt bekeken en was verkocht!
Mooie klok, goed maatje voor mijn ‘polsjes’. Eindelijk een klok die er op mijn pols niet uitziet als een dameshorloge.
De band is erg soepel en naar mijn mening schitterend afgewerkt, met bescheiden maar toch wel goed zichtbare glanzende details erin.
De dial is ook schitterend en continue anders afhankelijk van het licht. De groene, zwarte en witte dials vond ik persoonlijk wat minder.
Goed, uitgebreid en netjes geholpen, mooie korting gekregen en deal is done!
Was altijd al Breitling fan, maar vond de klokjes de laatste jaren minder en minder mooi worden. Deze greep m’n aandacht in positieve zin. Wel apart, model is alweer een 1,5 jaar op de markt volgens mij, maar was me nog niet opgevallen…
Erg mooie klok
Welk type is dit?
Dank je!
Het is de Chronomat 42 B01 met blauwe dial.
Perfecte maat voor je, voor mij helaas te groot, de 36mm is ook mooi maar helaas weer te klein
Zeer mooi horloge, gezond jaloers