Breitling Only Deel III

Ja, scheelt idd 30% (soms nog 10% extra) en inderdaad alleen de vorige generatie modellen. Maar als je niet perse het laatste model nodig hebt en niet te selectief bent dan kun je hier prima slagen. Was eigenlijk op zoek naar een Aerospace (die ze niet hadden) maar ben toch wel blij met de Cockpit B50 (voor 2Keuro onder list).

2 likes

Soms bij speciale gelegenheden zoals black friday, solden, enz, zijn 1 of 2 modelen zelf aan 50% maar je moet er op het juiste moment op kunnen vallen

1 like

:camera:

21 likes

Lekker zeg die Duograph! Ik heb de pistachio in de achtergrond en wat een fijn klein klokje is dat toch :+1:

1 like

Ik wil van de zomer een motor kopen. Dat zou betekenen dat de Breitling moet wijken om budget te genereren.

Grote twijfel hier…

10 likes

Helder verhaal voor mij! Ik zou voor de motor gaan. Geeft veel meer plezier dan iets om je pols :wink:

1 like

21 likes

Idd, als je moet kiezen is de keuze snel gemaakt.
Hoef je niet over te twijfelen.

1 like

Geniet je liever van lekker touren en genieten van de omgeving of kijk je liever de hele dag naar je horloge… :sunglasses: :motorcycle:

13 likes

18 likes

@ThaWatcher Wat voor strap heb je op de Navi8 zitten?

Heb er een sailcloth bandje van Artem op zitten.

1 like

Een hele goede morgen allemaal!

26 likes

24 likes

Jeans!

afbeelding

20 likes

17 likes

Hey, brother from another mother :grinning:

14 likes

12 likes

Moest vanmorgen een paar foto’s voor een medeHFer maken en deze wings zag er wel móói uit!

15 likes