Breitling Only Deel III

Zou voor de onderste gaan toch wat tijdloser en vooral mooi dat het overal bij kan. Bij lichtblauw natuurlijk iets minder of niet?

1 like

Inderdaad. Dat blauwe is meer wat tijdelijks, beetje de Tiffany en co trend :joy:

1 like

Vind de witte prachtig!

1 like

Dit is mijn favoriet. 41mm. De combinatie met stale band vind ik minder geslaagd.
Voorlopig alleen niet het geld er voor over.

14 likes

11 likes

Ik vind de nieuwe Navitimer horloges zeer geslaagd met het oude ‘AOPA’ vleugel logo en kleurrijke wijzerplaten! Daarnaast is de toevoeging van het 41mm model met dezelfde kenmerken als de 43 en 46mm modellen een grote plus. Ik denk dat de 41mm modellen, met Chronograaf complicatie en B01 uurwerk, heel populair gaan zijn🙌🏼

1 like

11 likes

Het valt me nu pas op maar deze horloges hebben de datum op 6 ipv tussen 4 en 5. Maar het uurwerk is nog B01. Bij andere variaties is het anders genoemd. Iemand een idee waarom dit uurwerk nog wel B01 heet?

1 like

De NA! Oude liefde terug op het nest

22 likes

Mooi klassiek :ok_hand:t3:.
Deze staat op het UFO te koop, geen blingbling maar blingblinger!
Mooi, iets te duur voor erbij:

15 likes

Maar weer eens mijn Top Time Deus

21 likes

Donkergroene 46mm B01. Me want!

12 likes

Deze Superocean Outerknown 44 is onderweg. Hij wordt als het goed is rond 7 april, op mijn verjaardag, bezorgd. Ik zal dan wat foto’s posten.
Duurt me veel te lang. :wink:

23 likes

@RobGel dat is echt een hele mooi SO. Die kleur groen staat m goed. Nu je ongeduld nog temmen :slight_smile:

1 like

Ongeduld temmen valt niet mee. :wink:
Het wordt mijn eerste Breitling.

2 likes

Gaaf hoor. Zul je vast geen spijt van krijgen. Ik heb zijn zwarte broertje in 42mm.

Wat voor een band is dat op de groene?

13 likes

Het is uit één stuk bestaande ECONYL®-garenband, hergebruikt van nylonafval dat uit de oceanen wordt gehaald, zoals visnetten. Het is een samenwerking van Breitling met Outerknown. Ze worden op de site van Breitling in meerdere kleuren en maten verkocht.

1 like

Ik wil ook weer een SuperOcean :heart_eyes:

Hierbij een link naar de straps: https://www.breitling.com/nl-en/straps/fabric/

2 likes

Kom er net achter dat de 70 jaar navitimer jubileum editie dus niet enkel een special edition is maar de andere navitimer chronografen vervangt. Heb nu wat filmpjes gekeken en twijfel of het op die manier wel geslaagd is. Het design is denk ik wat minder tijdloos.

Dus mocht iemand er binnenkort een in handen krijgen dan zou ik heel graag de foto’s zien die xe diepte een beetje laat zien. Die sliderule is nu plat als ik het goed heb begrepen en de pootjes zijn langer en staan volgensmij onder een grotere hoek naarbeneden.

Zullen vandaag wel meerdere sneeuwfoto’s online komen zeker :see_no_evil:

25 likes