Breitling Only Deel III

Dit weekend ff buurten?

1 like

Kunnen we wel even appen.

1 like

Ik mag erbij sinds vandaag…

24 likes

Welkom :smiley: gaaf die Endurance :+1:t2:

1 like

Thx, ben er blij mee

1 like

Zie ik ook graag de blauwe versie :laughing::love_you_gesture:

:+1::+1: deze gaat ook perfect op een zwarte band. Nog net iets meer casual dan.

Een waanzinnig mooi en fijn horloge, ik heb spijt dat ik hem verkocht heb!!! Zoveel dat Ik nu opzoek ben naar een andere Breitlight (Skyracer)
Geniet ervan

Ik overweeg de NATO van breitling te bestellen blauw of grijs? Jullie idee hierover?

Blauw

Vandaag kwam mijn loep binnen. Dus wat beter dan macro foto’s te maken van een Navitimer wijzerplaat. Dus hierbij de onbewerkte macro foto’s

27 likes

Kun je dan niet beter opnieuw voor de endurance gaan? Toch wel een stuk ‘rijker’ uitgevoerd. Of is het formaat ook anders?

Ik zou niet kunnen kiezen, 2 totale andere horloges vind ik :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Maar dat is dan wel een hele coole uitvoering van de skyracer. Is de diameter hetzelfde?

Mijn beste,

Leuk gedaan!!
Dank dan ook voor deze scherpzinnigheid!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

ja, 44 voor de Endurance en 45mm voor de skyracer, ca zelfde dikte en zelfde gewicht (op gevoel)

1 like

Michiel, nee het zijn 2 totaal verschillende horloges
Ik wil een breitlight nu echt als toolwatch, en dat vind ik de Endurance niet
Zoals @MPK al laat zien

2 likes

Ze zijn beide heel gaaf, maar inderdaad de skyracer lijkt meer geschikt als toolwatch en de endurance voor sport. Ik ben wel benieuwd of breitling breitlight verder kan uitbouwen. Het comfort is geweldig. Succes met de zoektocht!

3 likes

Ik ga ook voor de Skyracer, althans ik wil hem gaan proberen.

Nu moet hij nog alleen aangeboden worden voor een leuk bedrag!!

@MPK hoe draagt zo’n Skyracer op nato?

Heel fijn op nato, kan zelf een 22mm erin ipv 21mm

De Skyracer was te vinden in Outlet Roermond een paar weken geleden, ik weet niet als nog stock is

1 like