tip: 1000m = 44 mm
500m = 42 mm
Zo herken ik ze altijd snel. Voor de rest is de datum iets meer naar het midden en de index erlangs iets langer bij de 44.
Oh ja, de 44 heeft ook nog een helium ventiel.
Groen alleen 44, helaas…
Herstel er staat er nu een grijze in blauw misschien de goede maat?
Klopt allemaal. De mijne, de groene, is de Outerknown versie met de groene nato band (gemaakt van oude visnetten die uit de zee zijn gehaald)
Duidelijke verschillen thx
Eén woord: prachtig!
Er komt een nieuwe Super Ocean.
Na de Navitimer is een nieuwe Super Ocean de 2e grote introductie van dit jaar, verwacht juni.
Heeft iemand ervaring met met een Breitling Outerknown Nato 24mm op een Breitling B50, of heeft hier wellicht foto’s van?
Bijna dezelfde vraag als @RGS maar dan voor een Skyracer, want die ga ik deze week ophalen!!
Je kan het ook niet laten hè
Allemaal begonnen door een man uit Den Haag, bij een Mc Donalds in Tilburg……
Tja, dat echt is een hele foute combinatie
Ben heel benieuwd wat het gaat worden qua design dan want Breitling is goed bezig.
Ik heb getest met de nato OK van 22mm dat ik al had, ik vind deze te ‘dun’ voor deze zware kast, zelfde probleem met Barton canvas strap
En idem met de B55, deze zwaarder modellen hebben een strap nodig van al een paar mm dik
Dank voor je terugkoppeling. Dan toch maar houden bij rubber en canvas Er is dan ook wel een reden dat je er geen enkel plaatje van de combinatie vindt met Googlen.