Zojuist de rubber band binnen gekregen. Draagt toch beter dan de nato. Het horloge blijft nu beter op zijn plek. Met de nato bleef hij op en neer schuiven. Misschien te zwaar voor een nato?!
Wat mij betreft is de nieuwe Navitimer in enkele opzichten wel een verbetering (kroon, rotor en hoewel voor mij niet relevant lijkt het me goed dat de B01 in 41mm beschikbaar is). Maar uiteindelijk is het het gebruik van het AOPA-logo dat voor mij een onoverkomelijke hindernis vormt. Prima voor een enkel limited edition nostalgisch model. Maar niet als onvermijdelijk logo op elke Navitimer.
De AOPA is een organisatie die nog steeds bestaat en die politiek actief is op een wijze waarvan je je moet afvragen of dat nog wel maatschappelijk verantwoord is. “Your freedom to fly” is een motto waarbij ik me niet zo comfortabel voel. Ben niet overdreven druk met mijn ecologische voetafdruk bezig. Maar een logo van AOPA op de pols hoef ik niet.
Geef mij maar de elegante B. En zonder de vleugels. De B met de vleugels en het anker is een logo uit een periode in de Breitling geschiedenis die belangrijk is geweest voor het voortbestaan, maar waar ik qua design niet naar terugverlang. Ook al vind ik de nieuwe Chronomat er een prachtig eerbetoon aan.
Heb de rubberband ook incoming, draagt denk ik lekkerder dan nato of staal (al blijft staal mijn favoriet qua looks).
Mooi gesproken, ben het ook zeker wel voor een deel met je eens
EN mooi kiekjes
Draagt zeker lekkerder, vind ik dan.
Erg netjes van EvB, gisteren besteld en vandaag al in huis met een net kaartje erbij. Straks maar eens erop zetten. Het rubber voelt in ieder geval zachter dan ik bij veel bandjes gewend ben.
Vind hem op staal het mooist maar dit draagt toch wel even net wat comfortabeler nog! Wat een heerlijke flexibele band.
Je bedoeld: “geen klatser” ?
Uhhhh, ook dat kan
Maar echt klein onopvallend is hij vast ook niet
Hij oogt niet heel groot vind ik en ik vind het echt een horloge dat niet opvalt. Zoals @RGS zegt: geen klatser.
Maar vergis je niet, hij is wel super tof
Beetje ingetogen. Als ik een niet opvallend horloge wil dan koop ik wel een plastic gshock.
Sorry, een Breitling hoort te schijnen!
Daar heb je misschien ook wel gelijk in.
Maar je moet eerst iets proberen voor je het zeker weet !!
En dat proberen ben ik nu aan het doen
Helemaal mee eens, dat vind/vond ik het mooi aan Breitlings: schijnen en een tech look