Deze is de mooiste met die dag/maand complicatie!!
Dank je wel! Ben ik helemaal met je eens!
Zeker mooi.
Van het weekend onderweg met mijn SOH stak de schroefpen uit van mijn band. Gelukkig kon ik terecht bij een lokale juwelier die hem weer heeft ingedraaid voor me. Was ook Breitling dealer en zei als het vaker gebeurd moet je een nieuwe band vragen binnen de garantie. Iemand anders die dit vaker heeft gehad of dat dit een ‘bekend’ probleem is?
Kan gebeuren, tip een klein beetje Loctite erop en probleem is opgelost.
Ja dat dacht ik ook al als het weer gebeuren gaat. Al vroeg ik mij af waarom de juwelier dat zei, dacht misschien vaker voorgekomen. Al ben ik allang blij dat ie niet van mn pols is gevallen. Wel fijn dat ze me (gratis) even geholpen hebben.
Al heb ik nu de neiging elke 30minuten te checken of alles nog vast zit haha
Ligt nu veilig tegen bureaukrassen op mijn doodle kladblok.
World of warcraft ja?
Idd, tijdens saaie video calls ben ik weleens afgeleid haha
Zo te zien aan de andere schroefjes zijn ze er al vaker uit geweest ?
Geen idee, eigenlijk nooit aan gezeten na aankoop. Misschien bij het afstellen? Heb wel gehad dat de pushpin die de band met de clasp verbind te kort was waardoor ie steeds los schoot, zelf een nieuwe ingezet.
Maarja heb hem gekocht bij de welbekende outlet, dus durf niet te zeggen of dit een ooit terug gebrachte horloge is geweest.
Wat ik apart ook vind is dat bij mijn garantie registratie pagina het horloge niet is afgebeeld met stalen band die ik erbij heb maar een blauwe rubberband. Dacht dat Breitling andere typenummers gebruikte met verschillende banden.
Lekker man, for the horde
schitterend!!
Van de week in het echt mogen bewonderen: Heel erg gaaf!
Die is echt heel mooi
Doe je goed zo hou je iedereen tevreden😀