Breitling Only Deel III

Erg fraai! Van harte.

Maar over die datum: ik zie 14 en 15…maar wat extra knap is: op exact zelfde tijd genomen. Zelfs secondewijzer staat vrijwel gelijk :grin:

3 likes

Ho ho ho, ik wil geen datum-gate over mijn nieuwe NA hoor. :joy:

De eerste foto is daadwerkelijke op de 14e om 10.14 uur gemaakt. De tweede foto is een dag later gemaakt maar daarbij heb ik de tijd wel gemanipuleerd. :shushing_face:

En dat is dan weer puur toeval! :cowboy_hat_face:

2 likes

Haha sorry was ff Sherlock :male_detective:

Prachtig horloge. Wel jammer dat de kast gepolijst is. Origineel zijn de kastvormen veel scherper. Ik ben ook op zoek naar zoiets maar ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Soms komt er een ongepolijste voorbij maar die is zo weg…

1 like

Thanks! Ik heb er persoonlijk iets minder moeite mee. Ook omdat de kasten van de SuperOcean standaard al redelijk rond zijn. Dat zag ik ook al bij mijn nieuwe Colt. Niet zo scherp als bijv. bij Omega of Tudor. De gepolijste delen zijn echt wel heel mooi bij deze SuperOcean. :ok_hand:

16 likes

25 likes

21 likes

17 likes

18 likes

16 likes

Op rubber ook leuk!

15 likes

Toevallig pak ik net een pakketje aan met daarin… :smile: :ok_hand:

10 likes

Draagt echt top. Heb hem er nu een aantal weken op zitten maar nog geen behoefte gehad om weer te switchen naar de stalen band.

Ja, fijne band hë?! Bij mij zat er de nato op maar vond het horloge daar te zwaar voor, Superocean 1000 mtr.

11 likes

Ik heb ook wat bandjes binnen die ik eigenlijk voor m’n SMP had besteld.

Groen staat m niet. Zwart mwah maar wit vind ik leuk staan.
Ik krijg ook nog oranje rood en blauw binnen dus t wordt een kleurrijke bedoeling deze zomer

13 likes

Ik hou niet van witte bandjes maar deze staat :ok_hand:t3:

1 like

Waar komen deze bandjes vandaan?

Straps & co
DASSARI FKM Rubber Strap

1 like

Ik vind de groene nog niet eens zo verkeerd staan hoor.