Breitling Only Deel III

Het horloge van Scott Carpenter bestaat nog en is in bezit van de zoon van Willy Breitling…

1 like

Aha ik begrijp het. Erg mooi uitgevoerd! Hopelijk maken ze ook iets bijzonders van de ST3. :sweat_smile: :muscle:

1 like

13 likes

Heel gaaf, hoop centjes maar ik vind hem wel 10k mooi!

1 like

Heb zelf geen motor maar mag achterop bij mijn zoon :wink:

16 likes

Ik post het hier ook nog maar even. Volgens mij is dit een nieuw verschenen boek. Ik ben er zelf wel benieuwd naar. Waarschijnlijk volgende week in huis. :ok_hand: :yellow_heart:

https://www.amazon.nl/Navitimer-Story-Epic-Breitling-Chronograph/dp/2940506450/ref=sr_1_1?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&crid=68YQ17M9LEGF&keywords=Navitimer+Story%3A+The+Epic+Saga&qid=1653484421&sprefix=navitimer+story+the+epic+saga%2Caps%2C88&sr=8-1

3 likes

Al binnen van eind April :crazy_face:

1 like

Aha heel tof! Helemaal vergeten… want ik had het wel al geliked. :smile: Leuk dat het boek zo actueel is en de recente modellen er ook in staan.
Wel bewust voor Frans gekozen? :cowboy_hat_face:

Ben zelf franstalig :laughing:

1 like

Mijn Colt heb ik maandagavond om 8 uur exact op tijd gezet,nu bijna 48 uur verder loopt hij 1 sec voor :face_with_hand_over_mouth:,topmateriaal :+1:t2:

19 likes

Ik ben vandaag voor het eerst Breitlings wezen passen bij de AD. Klein beetje verliefd geworden op deze Chronomat met koperen plaat. Of toch voor (veilig) blauw gaan?

28 likes

Allebei waanzinnig mooi maar toch …die koperen wijzerplaat :star_struck:

2 likes

Beide uitzonderlijk mooi,voor mij wint het veilige blauw

3 likes

Beiden heel mooi!

Ik wil je niet aan het twijfelen brengen maar die met de groene wijzerplaat is ook erg mooi :heart_eyes:

8 likes

Breitling groen is erg mooi

Toch zou ik voor de Chronomat het koper kiezen. Ten eerste omdat het een prachtige kleur is en ten tweede vanwege contrast met de subdials.

:slightly_smiling_face:

16 likes

12 likes

Ik vind het contrast juist teveel,daarom zou ik blauw of groen kiezen en koper voor erbij :sunglasses:

1 like

Die hadden ze niet op voorraad bij de AD. Ik heb al een groen horloge, dus ik ga dan toch voor een andere kleur voor de collection :wink:

Eens! En ik zie de Chronomat niet veel voorbij komen op het forum.

Ik heb de unlimited funds optie nog niet gevonden in het leven helaas :slight_smile:

1 like

Bij twijfel niet doen.
Ik ben er overigens nog erg blij mee :grin:

Heb ze ook allemaal gepast. Nog steeds verliefd op de koperen, maar was verbaasd hoe aantrekkelijk ik de twee zilveren dials vond. Ik vond blauw te gewoontjes (voor zo’n mooi horloge) Het mooiste vind ik de ijsblauwe versie. Alleen jammer dat ie met rubber is. Ben uiteindelijk voor anthraciet goud gegaan. Overigens is er in Duitsland een boutique versie van de antracietgrijze plaat met staal. Ook heel erg mooi

1 like