In 20mm is helaas weinig Breitlingrubber verkrijgbaar,volgens mij alleen zwart en blauw
Ik heb de nieuwe SO gezien… totaal anders dan de huidige en…je moet er van houden… weet het nog niet…en 15% duurder dan de huidige SO.
Komt deze maand nog op de markt.
Klopt ja
Helaas….
Verteel eens wat mee, wat is er allemaal anders?
Alles …
Vrij kleine WP, brede witte binnenring met minute scale en dan relatief smalle duikring.
Vintage stijl.
Maten zijn hetzelfde gebleven : 36 / 42 / 44 mm.
Wp in zwart / blauw / groen en oranje.
Stalen of rubberen band.
Streep index ipv Arabische cijfers.
Waar de nieuwe Navitimer een facelift was, is dit een totaal nieuwe SO.
Dank voor delen. Ben heel erg benieuwd naar hoe hij er uitziet.
Zou het wel gaaf vinden als ze ook een Ultra Diver Superocean zouden maken zoals Omega recentelijk op de markt heeft gebracht (6000M). Ik hoorde bij mijn AD dat de Avenger-lijn eruit gaat (weet niet of dat zo is) en dan mogelijk dus ook de Seawolf?.
Als je na de Colt ook de Avenger uit collectie haalt dan haal je wel veel van het traditionele DNA van Breitling weg … maar misschien is dat wel de bedoeling …
Hoezeer ik ook van dit merk houd en ook Breitlings bezit vind ik al dat het DNA er steeds meer uit gaat. Breitling stond voor bling en echt bijzondere horloges tov de andere merken. En dat zie ik toch steeds minder. Maar goed, de markt zal er wel om vragen. En er is natuurlijk een investeringspartij in Breitling die omzet en volume wil, dat doe je dan met mainstream en veilige modellen en kleurtjes.
NIET WEGDOEN
Deze heeft mijn vrouw ook, maar dan 1 maatje kleiner. Dacht 32mm.
Heel mooi horloge! Goede keuze.
Dit is inderdaad de 36. Ze vind de 32 iets te klein en deze iets sportiever. Met de wijzerplaat is het echt een kameleon. Hij staat overal bij.
Lijkt me sterk, er is een nieuwe uit met B01 uurwerk … wat het qua prijs natuurlijk niet perse beter maakt …
Winged logo en/ of rubberen bezel?
Is er misschien een render beschikbaar?
dan mag Kern voor mijn part mee vertrekken